21 травня 2024 р.
Математика ( стор. 130 - 132 )
Тема. Геометричні фігури. Площа і периметр геометричних фігур
1. - Любі діти, сьогодні ми будемо досліджувати складені задачі, вчитися письмово множити і ділити багатоцифрові числа на одноцифрові, двоцифрові.
2 . Перегляньте презентацію " Геометричні фігури. Площа і периметр геометричних фігур " , виконайте творчі і логічні завдання.
https://www.youtube.com/watch?v=ofrttmScDd8Домашнє завдання: розв'язати задачу усно № 769, №770, стор. 130 .
Тема. Діагностична робота. Перевірка техніки читання мовчки "Чим хата багата" (усно)
1. -Любі діти, ми вивчаємо тему "Фантазуємо,творимо і мріємо". Сьогодні на уроці ми перевіримо швидкість читання мовчки .
2.Перегляньте презентацію : Перевіра техніки читання мовчки. Цікаві пізнавальні тексти.
https://www.youtube.com/watch?v=XKNxJmwzxPo Підкидьок
https://www.youtube.com/watch?v=jPt9xhAjtuA
https://www.youtube.com/watch?v=bmyf9-vPdAw мал. дитини
Навичка читання мовчки
Домашнє завдання: виразно читати і переказувати стор. 168- 169 " Хрестоматія для читання в 3,4 класах".
Я досліджую світ ( стор. 147 - 150 )
Тема. Як людина змінює світ
1.- Любий друже, ми вивчаємо тему : " Люди - багатство України ".
2. Переглянь презентацію на тему: " Як людина змінює світ " , виконай творчі завдання.
Тема. Як людина змінює світ
1.- Любий друже, ми вивчаємо тему : " Люди - багатство України ".
2. Переглянь презентацію на тему: " Як людина змінює світ " , виконай творчі завдання.
Підсумок. Домашнє завдання: читати стор. 147 - 150 , відповідати на запитання.
Я досліджую світ ( стор. 147 - 150 )
Тема. Це ми можемо
1.- Любий друже, ми вивчаємо тему : " Люди - багатство України ".
2. Переглянь презентацію на тему: " Це ми можемо " , виконай творчі завдання.
Тема. Це ми можемо
1.- Любий друже, ми вивчаємо тему : " Люди - багатство України ".
2. Переглянь презентацію на тему: " Це ми можемо " , виконай творчі завдання.
Підсумок. Домашнє завдання: читати стор. 147 - 150 , відповідати на запитання; проєкт "Благодійний ярмарок".
Дизайн і технологіїТема. Підсумки роботи за рік. Узагальнення і систематизація знань учнів. Виставка учнівських
робіт
1.- Любі діти, сьогодні ми підведемо підсумок за рік на уроках праці.
2.Пропоную переглянути презентацію до теми: "Виставка учнівських робіт".
3 .Підготуватися до презентації поробок .
Діагностувальна робота з літературного читання Навички читання мовчки (письмово)Прочитай текст.ГАРБУЗ ІЗ ЗОЛОТОМ Жили собі двоє сусідів: один бідняк, а другий багач, і жили вони як кіт із собакою. Багач усе намагався обдурити бідняка.Раз прийшов бідняк до багача та й попросив дати йому клапоть землі, щоб посіяти там кукурудзу. Багач згадав, що є в нього клапоть сухої землі, на якій нічого не родить, навіть мурашки не плодяться.Уклали угоду. Вдарили по руках.Бідняк повернувся до своєї хатини, покликав дружину, і пішли вони глянути на ту землю. Як прийшли, то й знайшли гарбуза.- Ой, жінко! В цьому гарбузі повно золотих монет! Ти тільки глянь! - Золоті монети! - вигукнула жінка. - Оце пощастило!- Ні, - сказав бідняк. - Я знайшов цей гарбуз на чужій землі, отже, він не мій. Я повинен оддати його власникові цієї землі.Пішов він до багача і все йому розповів.- О, це чудово! - вигукнув багач. - Наша угода розривається. Я не можу віддавати землю, на якій ростуть гарбузи із золотом.Бідняк повернувся до своєї хатини, а багач побіг на поле, щоб забрати гарбуз. Але, прибігши, побачив: гарбуз повний ос, лютих та кусючих.- Ага! - заволав багач. - Цей негідник надумав поглумитися з мене! Ну, хай начувається, я йому теж віддячу добрим жартом.Поклав багач гарбуз із осами в мішок і пішов до бідняка.- Гей, куме! Зачини двері й прочини віконце. Маю для тебе гарний подарунок.Бідняк зачинив двері й прочинив віконце. А багач узяв та й укинув у віконце гарбуз із осами.- Ось тобі, куме, гарбуз із золотом, який ти знайшов на моїй землі.Радій багатству!І багач голосно зареготав. Але тільки-но гарбуз упав на долівку, як оси обернулись на золоті монети. Монети покотилися й задзвеніли. Почув багач із вулиці той дзенькіт і здогадався - щось тут не те.- Куме, - каже, - відчини-но двері, я гляну, що то дзвенить. Але бідняк відповів:- Що ти, куме! Тебе ж оси покусають!..Такі кляті, такі кляті!.. Тікай, куме!..Так бідняк забагатів, а багач став посміховиськом.
Виконай завдання:
1. До якого жанру відноситься прочитаний твір?а) легендаб) оповіданняв) казка2. Як жили сусіди?а) у мирі і злагоді; б) як кіт із собакою; в) весело і дружно.3. Чому сусіди ніяк не могли примиритися? а) тому, що багач постійно намагався обдурити бідняка; б) тому, що багач не хотів допомогти біднякові; в) вони жили дружно.4. Яке прислів’я найточніше передає головну думку твору?а) Яка совість, така й честь. б) Чесне діло роби сміло. в) З нечесної справи добра не буде.5. Продовж речення.Багач згадав, що є в нього клапоть сухої землі, на якій ______________________________________________________________________________________
6. Віднови порядок подій у тексті. Монети покотилися й задзвеніли. Поклав багач гарбуз із осами в мішок і пішов до бідняка. Уклали угоду. Вдарили по руках. Я знайшов цей гарбуз на чужій землі, отже, він не мій. Бідняк зачинив двері й прочинив віконце.
7. Придумай свій заголовок до твору. ________________________________________________________________
8. Чому нас вчить прочитаний твір? Вирази свою думку.
Тема. Підсумки роботи за рік. Узагальнення і систематизація знань учнів. Виставка учнівських робіт
1.- Любі діти, сьогодні ми підведемо підсумок за рік на уроках праці.
2.Пропоную переглянути презентацію до теми: "Виставка учнівських робіт".
Комментариев нет:
Отправить комментарий