воскресенье, 19 мая 2024 г.

    21  травня 2024 р.

Математика ( стор. 130 - 132 )

Тема. Геометричні  фігури. Площа і периметр геометричних фігур

  1. - Любі діти, сьогодні ми будемо досліджувати складені  задачі, вчитися письмово множити і ділити  багатоцифрові числа на одноцифрові, двоцифрові.

2 . Перегляньте  презентацію "  Геометричні  фігури. Площа і периметр геометричних фігур " ,  виконайте  творчі і логічні завдання. 

https://www.youtube.com/watch?v=ofrttmScDd8

https://www.youtube.com/watch?v=ShCazZojkis

Домашнє завдання: розв'язати задачу усно  № 769,  №770, стор. 130 .

                                   Читання                         

 Тема. Діагностична робота. Перевірка техніки читання мовчки "Чим хата багата"  (усно)

1. -Любі діти, ми вивчаємо тему "Фантазуємо,творимо і мріємо". Сьогодні на уроці  ми перевіримо швидкість читання мовчки .

 2.Перегляньте презентацію :  Перевіра техніки читання мовчки. Цікаві пізнавальні тексти.

https://www.youtube.com/watch?v=XKNxJmwzxPo  Підкидьок

https://www.youtube.com/watch?v=jPt9xhAjtuA 

https://www.youtube.com/watch?v=bmyf9-vPdAw мал. дитини

Навичка читання мовчки

Комбінована контрольна робота № 6
з перевірки сформованості навички читання мовчки та завдань до тексту для перевірки розуміння змісту прочитаного, уміння працювати з текстом, творчого на побудову висловлювання власної думки за змістом прочитаного
Зразок 1
1. Уважно прочитай текст (4б.)
                                          ЧИМ ХАТА БАГАТА
        Визолотило сонце лани. Скрізь розпросторився густий гарячий дух стиглого зерна. Денисків тато і днює й ночує в полі. Він у комбайнерів за бригадира, і роботи в нього у час жнив – непочатий край. Дениско так, бува, скучить за татом, що більше й витерпіти несила. Тож відпроситься в домашніх, осідлає замість коня довгу лозину – й бігцем на лан. Перетне ріденький лісок, за ним ярок та смугу колючої стерні*, і вже ось він у кабіні татового комбайна, що пливе по безмежному жовтому морю.
– Це добре, що ти допомогти прийшов, – пригладжує Денискові непокірного чубчика тато. – Тут, брат, поспішати треба, бо врожай не той, що в полі, а той, що в коморі. Як думаєш, упораємо за сьогодні цей лан?
– Щось йому ні кінця ні краю, – з непевністю в голосі  каже Дениско.
– Не питає добрий жнець, чи широкий загонець, – усміхається тато й,підморгнувши синові, додає: – Очі роботи лякаються, а руки роблять...
       Так, перемовляючись та жартуючи, вони і жнивують, поки сонце не похилить до обрію і не ляже на землю передвечірня сутінь**. Частенько в цей час приходить по Дениска бабуня. Та не з порожніми руками, а з повним кошиком ще тепли пиріжків, з баночкою липового меду і бідончиком квасу чи узвару.
         Тато зупиняє комбайн, подає знак своїм хлопцям, щоб усі ставали на підвечірок. І тут-таки купа обмолоченої соломи обертається на скатертину-самобранку. Призволяються комбайнери пирогами, найласіші шматки Денискові підсовують. А бабуня припрошує:
– Їжте, любі женчики, їжте. Чим хата багата, тим і рада.
– Е, бабо Насте, ваша хата не тільки пирогами багата, – весело усміхається Степан, високий парубок, що любить підкидати Дениска мало не під самісіньке небо. – Он
який у вас хлібороб росте! Не хлопець – золото. Якби не Дениско, ми б сьогодні й половини не зробили. Недарма кажуть, що нива потребує доброї погоди, доброго насіння та доброго робітника.
        Дениско опускає долу очі, бо не звик, щоб його хвалили. Якийсь час мовчки вминає пирога з яблуками, а тоді каже баском:
– Зараз мені вже додому треба. А завтра я знову прийду. Буду щодня вам допомагати, поки весь лан не вижнемо.
        І, взявшись з бабунею за руки, вони повертають у бік запнутого вечірнім серпанком***  села. 
(346 слів)
                                                                                                   Анатолій Григорук 
*Стерня – поле, на якому зібрано хлібні рослини й залишилися лише зрізані біля кореня їх стебла. 
 **Сутінь – напівтемрява, що настає після заходу сонця. 
     ***Серпанок – легка, подібна до туману поволока, яка обмежує видимість.


Розуміння твору (6б.)
2. Хто головний герой твору?
А Дениско
Б бабуся Настя
В Денисків тато

3. Які слова можна використати для характеристики Дениска?
А лінивий, байдужий, сонько
Б балакучий, веселий, хвалько
В люблячий, скромний, працьовитий


4. Кому віддавали найласіші шматки пирога?
А парубкові Степану
Б Денискові
В бригадирові комбайнерів

5. Допиши приказку: «Очі роботи лякаються, а
________________________________________________________________
6. Підкресли в тексті речення, якими Степан характеризує Дениска.

7. Постав і запиши два питання за змістом твору. 
8. Напиши, як ти розумієш вислів «Не  хлопець – золото» (2б.)

Домашнє завдання: виразно читати і переказувати стор. 168- 169  " Хрестоматія для читання в 3,4 класах".


Я досліджую світ ( стор. 147 - 150 )                                                                                    

Тема.  Як людина змінює світ

1.- Любий  друже, ми  вивчаємо  тему : " Люди - багатство України ".

 2.  Переглянь презентацію на тему: "  Як людина змінює світ  "  ,  виконай творчі завдання.

https://www.youtube.com/watch?v=ew7Ha1hl5jg

https://www.youtube.com/watch?v=ew7Ha1hl5jg

Підсумок. Домашнє завдання: читати  стор. 147 - 150  , відповідати на запитання. 

Я досліджую світ ( стор. 147 - 150 )                                                                                    

Тема. Це ми можемо

1.- Любий  друже, ми  вивчаємо  тему : " Люди - багатство України ".

 2.  Переглянь презентацію на тему: "  Це ми можемо "  ,  виконай творчі завдання.

https://www.youtube.com/watch?v=ew7Ha1hl5jg

https://www.youtube.com/watch?v=ew7Ha1hl5jg

Підсумок. Домашнє завдання: читати  стор. 147 - 150  , відповідати на запитання; проєкт "Благодійний ярмарок".


Дизайн і технології

Тема. Підсумки роботи за рік. Узагальнення і систематизація знань учнів. Виставка учнівських робіт

1.- Любі  діти, сьогодні ми підведемо підсумок за рік на уроках праці. 

2.Пропоную переглянути презентацію до теми: "Виставка учнівських  робіт".

https://www.youtube.com/watch?v=pTFCg1A_dZI

https://www.youtube.com/watch?v=1t0ETzB9mic

 3 .Підготуватися до презентації поробок  .                                                                           






Діагностувальна робота  з літературного читання
             Навички читання мовчки (письмово)
Прочитай текст.
ГАРБУЗ ІЗ ЗОЛОТОМ
                     
Жили собі двоє сусідів: один бідняк, а другий багач, і жили вони як кіт із собакою. Багач усе намагався обдурити бідняка.
Раз прийшов бідняк до багача та й попросив дати йому клапоть землі, щоб посіяти там кукурудзу. Багач згадав, що є в нього клапоть сухої землі, на якій нічого не родить, навіть мурашки не плодяться.
Уклали угоду. Вдарили по руках.
Бідняк повернувся до своєї хатини, покликав дружину, і пішли вони глянути на ту землю. Як прийшли, то й знайшли гарбуза.
- Ой, жінко! В цьому гарбузі повно золотих монет! Ти тільки глянь! 
- Золоті монети! - вигукнула жінка. - Оце пощастило!
- Ні, - сказав бідняк. - Я знайшов цей гарбуз на чужій землі, отже, він не мій. Я повинен оддати його власникові цієї землі.
Пішов він до багача і все йому розповів.
- О, це чудово! - вигукнув багач. - Наша угода розривається. Я не    можу віддавати землю, на якій ростуть гарбузи із золотом.
Бідняк повернувся до своєї хатини, а багач побіг на поле, щоб забрати гарбуз. Але, прибігши, побачив: гарбуз повний ос, лютих та кусючих.
- Ага! - заволав багач. - Цей негідник надумав поглумитися з мене! Ну, хай начувається, я йому теж віддячу добрим жартом.
Поклав багач гарбуз із осами в мішок і пішов до бідняка.
- Гей, куме! Зачини двері й прочини віконце. Маю для тебе гарний подарунок.
Бідняк зачинив двері й прочинив віконце. А багач узяв та й укинув у віконце гарбуз із осами.
- Ось тобі, куме, гарбуз із золотом, який ти знайшов на моїй землі.
Радій багатству!
І багач голосно зареготав. Але тільки-но гарбуз упав на долівку, як оси обернулись на золоті монети. Монети покотилися й задзвеніли. Почув багач із вулиці той дзенькіт і здогадався - щось тут не те.
- Куме, - каже, - відчини-но двері, я гляну, що то дзвенить. Але бідняк відповів:
- Що ти, куме! Тебе ж оси покусають!..
Такі кляті, такі кляті!.. Тікай, куме!..
Так бідняк забагатів, а багач став посміховиськом.


Виконай завдання:

1.  До якого жанру відноситься прочитаний твір?
а)  легенда
б)  оповідання
в)  казка
2.  Як жили сусіди?
а)  у мирі і злагоді; 
б)  як кіт із собакою;
 в)  весело і дружно.
3. Чому сусіди ніяк не могли примиритися?
 а)  тому, що багач постійно намагався обдурити бідняка; 
 б)  тому, що багач не хотів допомогти біднякові;
 в)  вони жили дружно.
4. Яке прислів’я найточніше передає головну думку твору?
а)   Яка совість, така й честь.
 б)  Чесне діло роби сміло.
 в)   З нечесної справи добра не буде.
5. Продовж речення.
Багач згадав, що є в нього клапоть сухої землі, на якій _______________
_______________________________________________________________________

6. Віднови порядок подій  у тексті.
                Монети покотилися й задзвеніли.
               Поклав багач гарбуз із осами в мішок і пішов до бідняка. 
                   Уклали угоду. Вдарили по руках.
               Я знайшов цей гарбуз на чужій землі, отже, він не мій. 
                 Бідняк зачинив двері й прочинив віконце.

7.  Придумай свій заголовок до твору.
       ________________________________________________________________


8. Чому нас вчить прочитаний твір? Вирази свою думку.







Комментариев нет:

Отправить комментарий