воскресенье, 19 мая 2024 г.

                                                           20 травня     

                  Читання                         

 Тема. Діагностична робота. Перевірка техніки читання вголос "Як лисиця дружила з видрою "  (усно)

1. -Любі діти, ми вивчаємо тему "Фантазуємо,творимо і мріємо". Сьогодні на уроці  ми перевіримо швидкість читання вголос .Норма 90-95 слів.

 2.Перегляньте презентацію :  Перевіра техніки читання вголос. Цікаві пізнавальні тексти.

https://www.youtube.com/watch?v=vBib835HJxQ

https://www.youtube.com/watch?v=XKNxJmwzxPo  Підкидьок

https://www.youtube.com/watch?v=jPt9xhAjtuA 

Навичка читання 

Тексти для перевірки сформованості навички читання вголос.

ЯК ЛИСИЦЯ ДРУЖИЛА З ВИДРОЮ

          Давно це було. Одного дня зустрілися на дорозі лисиця і видра.

-  Видрочко, я так рада тебе бачити! Збиралася оце до тебе йти, — сказала лисиця.

-  Невже? В якійсь справі?

- Ні, просто так. Вирішила подружити з тобою і подумала: ми могли б запрошувати   

одна одну в гості,— відповіла лисиця.

Справді! Але спершу приходь ти до мене. Бо я риби наловила.

Лисиця погодилася. Завітала вона до видри, поласувала коропами та вуграми, а на прощання сказала:

Щиро дякую за частування. Завтра ввечері приходь ти до мене. Тільки неодмінно.

Наступного вечора видра йшла до лисиці і все думала: "Чим же вона мене пригощатиме?"

Переступила видра поріг, дивиться — ніяких страв на столі нема, лисиця сидить, утупивши погляд у стелю.

Лисичко, що з тобою?

Видрочко, пробач! Мені наказати дивитися на стелю й не ворушитись. Приходь, будь ласка, завтра.

Розчарована видра подалася додому.

Наступного вечора вона знову прийшла.

Лисичко, що з тобою?

Видрочко, пробач. Я сьогодні збиралася тебе почастувати, але, на жаль, не спіймала жодної рибини.

Видра здогадалася, що лисиця її дурить.

То, може, я тебе навчу, як рибу ловити? — запропонувала видра. — Піди на річку такого зимового вечора, як сьогоднішній, і вмочи хвіст у воду. Побачиш — на нього начіпляється сила- силенна риби.

Справді, гарний спосіб ловити рибу! — зраділа лисиця.

Побігла вона на річку, опустила хвіст у воду й терпеливо чекає. Чекала-чекала, аж поки хвіст обважнів. "Ого, напевно, риби начіплялося!"— подумала лисиця.

Настав ранок, звідусіль позбігалися на річку люди.

Дивіться, дивіться, он лисичка! — гукали вони.

Лисиця почула голоси, злякалась і хотіла дременути. Але хвіст не пускав — примерз до криги. Лисиця смикалася-смикалася, аж поки хвіст у неї відірвався.

Ой-ой-ой!.. — заверещала вона й дременула в гори.

(264 слова)


1. Завдання після першого перечитування.

1. Хто зустрівся на дорозі?

2.  Як видра пригощала лисицю?

3. Чим зустрічала лисиця видру?

4. Чи вдалося лисиці надурити видру?

5. Як видра провчила хитру лисицю?

6. Визнач жанр твору.


2. Завдання для перевірки після декількох перечитувань.


1. Запиши головну думку твору.


2. Допиши речення. Видра провчила лисицю, бо 


3.Встанови послідовність подій


Лисиця запросила видру в гості.

Зустрілися лисиця та видра.

Лисиця утупила погляд в стелю.

Видра здогадалася, що лисиця її дурить.

Завітала вона до видри поласувати коропами та вуграми.

Але хвіст не пускав – примерз до криги.

4.Запиши, якою була лисиця.

5. Чому видра вирішила провчити лисицю ? Обґрунтуй свою думку.

Домашнє завдання: виразно читати і переказувати стор.166 - 168 "Хрестиматія для читання для 3-4 класів".

Математика ( стор. 126 - 127 )

Тема. Задачі на складання  числових виразів і рівнянь  

  1. - Любі діти, сьогодні ми будемо досліджувати складені  задачі, вчитися письмово множити багатоцифрові числа на одноцифрові, двоцифрові.

2 . Перегляньте  презентацію " Числові та буквені вирази. Числові нерівності. Обчислення значень  виразів  " ,  виконайте  творчі і логічні завдання. 

https://www.youtube.com/watch?v=HDm9wB2lBh0

Домашнє завдання:  приклади № 756 усно

Українська мова ( стор. 156 - 157 )

Тема. Пригадую вивчене

1.- Любий  друже, ми  вивчаємо тему :" Повторюю і застосовую  вивчене ".   

2. Переглянь презентацію  на тему:  "Пригадую вивчене ".

https://www.youtube.com/watch?v=iX4f9Q4iCdA

  Домашнє завдання : виконати вправу 5 усно , стор.  157 . 


Комментариев нет:

Отправить комментарий