23 вересня 2023 р.
Вітаю вас, любі діти, шановні батьки! Нагадую, що 23 вересня о 10.00 заняття в zoomi за
розкладом.
Українська мова, уроки 19 -20, стор. 20- 29
Тема. Вірш Дмитра Павличка "Рідна мова". Спонукальне речення. Звукове значення букви ї. Українська казка "Батькова наука"
1. Заспівай пісню "Рідна мова", віднови віршик.
Лебедина, солов`їна -
все це мова України.
3. Виконай вправу "Фотоапарат",запиши речення.
5. Прочитай вірш Дмитра Павличка, виправ помилки.З родинного гнізда, немов пташа,
ти полетиш, де світу далечизна.
6. Хвилинка каліграфії.
7. Спонукальне речення - це речення , у якому виражають спонукання до дії.
Спонукальне неокличне - ставимо крапку.
Спонукальне окличне - ставимо знак оклику.
8.Танцювальна хвилинка.
10. Виправ помилки. З`єднай подані речення та їхні характеристики.
Ой яка чудова українська мова! Розповідне окличне.
Плекаймо в серці рідне слово! Спонукальне окличне.
Мова кожного народу неповторна і - своя. Розповідне неокличне.
Плекаймо мову калинову. Спонукальне неокличне.
11. За зразком створи листівку.
13. Відеогра "Спіймай букву".
14. Буква ї завжди позначає два звуки- Й І.
17. Презентація словникових слів з буквою ї.
19.Українська казка "Батькова наука".
Тлумачний словник
20.Прочитай початок казки "Батькова наука".
22. Переглянь фрагмент мультфільму, знайди в тексті.
23. Яку пораду ти даси Грицеві?
Якщо хочеш бути щасливим , не будь лінивим.
Напиши обране прислів`я до "Чарівної книги доброти".
Виграй бій зі Змієм.Д. з. урок 19 -20.
Я пізнаю світ ,урок 34 (4-й тиждень)
Тема. Мандрівка в історію
3.Проговорюй текст разом з диктором.
4.Лист Центаврика. Ким мріяв стати ?
5. Археологія - це наука , що вивчає життя давніх людей за історичними джерелами.
7. Нейробіка від Бу-бу .
8.Переглянь відеофрагмент про знахідки археологів на Королевській стоянці.
12.Картографія від Аї від майбутніх географів.
Я пізнаю світ, урок 35
Тема. Сторони світу на географічній карті
Повторимо сторони світу:північ, південь,захід,схід.
7. Попрацюй з адміністративно-територіальною картою України.
7. Попрацюй з адміністративно-територіальною картою України.
8. Тренінг "Учись учитися".
10. Повторимо частини мови: іменник(хто? що?), прикметник (який?яка?яке?), дієслово( що робить?).
Закарпатська(яка?) прикметник,область(що?) іменник, межує (що робить?) дієслово.
11.Пригадай, що ти знаєш про Закарпатську область. Доповни речення дієсловами: межує, цвіте, милуються.
Дякую за плідну роботу!
Комментариев нет:
Отправить комментарий