9 листопада 2022 рік
Математика
Тема. Тематична робота №3
- Любі діти, пропоную тематичну роботу №3 по темі :" Вивчаємо рівняння ".
У зошиті для контрольних робіт пишемо:
9 листопада
Тематична робота №
1. Розв'яжи ускладнене рівняння.
26 + а =45 - 5 х *( 36 : 4) =45
2. Розв'яжи задачу за допомогою рівняння.
Після того як Артем заплатив за кеглі 60 гривень, у нього залишилося 20 гривень. Скільки гривень було у Артема спочатку ?
3. Розв'яжи задачу за допомогою рівняння.
Сашко задумав число х, збільшив його в 5 разів і одержав 25. Яке число задумав хлопчик?
4. Розв'яжи геометричну задачу ( запиши умову, розв'язання, відповідь до задачі).
Визнач периметр трикутника, якщо а =3 см, в =5 см, с = 3см.
5.. Знайди значення виразів по діях.
45 : 5 *3- 5 =
( 15 + 6) : 7 * 9 =
( 19 + 17) : (40 - 34) =
72 : 8 - 3 =
6. Порівняй іменовані числа.
5 м 2 дм... 5 м 20 см
3 дм 2 см... 3 м 1 дм
1 доба ...24 год
8 м 4 дм 3 см...4 м 8 дм 3 см
Дякую за гарну роботу!
Домашнє завдання: повторити таблицю множення і ділення на 2- 9 .
Українська мова ( стор. 51 -52 )
Тема. Визначаю префікс у словах.
Онлайн -диктант до Дня писемності
-Любий друже, сьогодні ми будемо писати міні- диктант" Моя Україна" до Дня писемності, вчитися визначати префікс у словах .
1. Перегляньте презентацію на тему" Визначаю префікс у словах ". Виконайте завдання (усно).
2. Переглянь презентацію "Будова слова".
3. Д.з.: правило стор. 51 ; стор.52, вправа 8(усно).
Читання( стор.47 -51)
Тема. Українська народна казка" Вечірник, Полуночник і Світанок"(продовження). Вибірковий переказ частин твору
1. -Любі діти, сьогодні на уроці ми познайомимося з українською народною казкою " Вечірник, Полуночник і Світанок ".
2. Перегляньте презентацію до уроку на тему : "Вечірник, Полуночник і Світанок ".
3. Виконайте завдання для розвитку читацьких навичок, перевірте свої досягнення .
4 .Переказ казки за планом.
Домашнє завдання: стор. 47 - 51 , читати і переказувати за планом. Намалювати портрети Вечірника, Полуночника і Світанка, охарактеризувати головних героїв.
Мистецтво
Тема. Козацькому роду нема переводу
1. Перегляньте картину І. Рєпіна " Запорожці пишуть листа". Прослухайте "Запорозький марш".
- Які були козаки? Як вони захищали рідну неньку - Україну?
2 . Ознайомлення з піснею "Ми нащадки козаків"( музика Олейнікової, вірші А.Чайченко"). Повторення козацьких пісень " Гей там на горі Січ іде"
Підсумок.
Комментариев нет:
Отправить комментарий