14 грудня 2022 р.
Математика ( стор. 116 - 117 )
Тема. Вивчаємо групу величин, які описують ситуацію праці. Розв'язуємо задачі
1. - Любі діти, сьогодні ми будемо розв'язувати задачі, вимірювати величини, виконувати дії з іменованими числами.
Повторимо величини - довжини, маси, місткості.
1 м = 100 см 1 кг =1000 г
1м = 10 дм 1 ц = 100 кг
1 дм= 10 см 1 доба = 24 год
2 .Повторіть таблицю множення на 5 , запишіть добутки в порядку зростання і спадання .
3. Перегляньте презентацію " Вивчаємо групу величин, які описують ситуацію праці. Розв'язуємо задачі ", виконайте творчі і логічні завдання стор. 116 -117 .
4 .За одну годину майстер виготовляє 4 годівнички. Скільки годівничок виготовить майстер за 5 годин?
5 . Петрик купив 9 фломастерів по 9 гривень і 2 блокноти по 5 гривень. Скільки грошей заплатив Петрик за покупку?
6. 7 м 5 дм = ... дм
2 см = ... мм
4 см 8мм = мм
2 доби 8 год = ... год
1 рік 6 міс = ... міс
Підсумок. - Любі діти, ми розв'язували прості задачі, вимірювали величини, виконували дії з іменованими числами.
Домашнє завдання: стор. 116 , завдання2, стор.117, завдання 3 .
Українська мова (стор. 74 )
Тема. Узагальнення вивченого матеріалу по темі " Будова слова"
1.- Мої любі учні , сьогодні ми закріпимо вивчений матеріал по темі " Будова слова".
2. Перегляньте презентацію " Будова слова". Зробіть висновок:
Корінь -спільна частина споріднених слів. Закінчення - змінна частина мови.
Суфікс- частина основи, що стоїть після кореня. Наприклад: малий - маленький.
Основа- частина слова без закінчення.
Префікс - частина слова, що стоїть перед коренем. Наприклад: виїхали, приїхали.
3. Перегляньте презентацію до теми " Узагальнення вивченого матеріалу по темі " Будова слова" ", виконайте творчі та цікаві завдання .
Домашнє завдання: стор.79 , впр. 3 (розібрати слова за будовою) .
Читання
Тема. Діагностична перевірна робота з читання. Читання мовчки.
"Покинуте гніздо" ( Іван Складанний)
1. -Любі діти, сьогодні ми перевіримо навички читання мовчки за текстом
"ПОКИНУТЕ ГНІЗДО"(Іван Складанний)
2. Прочитайте мовчки текст"ПОКИНУТЕ ГНІЗДО"(Іван Складанний). Дайте відповіді на запитання і запишіть у контрольний зошит.
"ПОКИНУТЕ ГНІЗДО"(Іван Складанний)
У Матросовому яру поросли густі, колючі кущі
терну. Усі чомусь їх обходять. А мені захотілося
дізнатись, що між ними, адже дзвінко співає там
якась голосиста пташка. Той спів не раз я слухав,
а тепер не чути.
Розгорнув кущ, другий. Нічого, тільки кропива
внизу жалка — попекла ноги. Розгорнув третій кущ,
а перед моїм обличчям якась пташка як пурхне, аж душа заніміла.
Дивлюсь: гніздечко маленьке, а в нім— п'ятірко голубих, як намистинки,
яєчок.
Про свою знахідку я розповів Миколці.
— Не вигадуй,— зблиснули Миколчині очі. — Злови пташку, тоді повірю.
— Як зловити? Адже вона пташенят висиджує.
— Отож і зловити її в цей час найлегше, яєчок своїх вона не покине.
Послухався я Миколки. Став стежити за пташиним гніздечком. Одного
разу підкрався до куща, у якому звила пташина гніздечко, а вона сидить,
ніби й не помічає мене. Простягнув руку й накрив долонею пташину. Аж
тільки тоді вона затріпотіла з переляку. Але я, радий, що тепер доведу
Миколці, пташку не випускав. Вона пручалася, щипала дзьобиком за
пальці, а я забрав її та й поніс додому. А тут сусідський хлопець:
— Так ти — справжній живодер! — каже. — Покажи пташку батькові.
Як на лихо, тут і батько підходить. Я до нього:
— А в мене ось пташка!
— Звідки вона в тебе? — не повірив батько.
Я й признався, де її зловив. Дісталося ж мені тоді на горіхи!
— Зараз же віднеси її до гнізда! Це ж мати, вона виведе маленьких
пташенят, і її сім'я буде більша. Розумієш?
З великою досадою ішов я в Матросів яр. Ось і кущі терну. Садовлю
пташину в гніздо, а вона — кулею в небо, більше я й не бачив її.
Відбилася вона від свого гнізда. А блакитні яєчка так і пропали.
Тепер я не ходжу тією стежкою, що біля тернових
кущів, але мені й досі щемлять пальці, які щипала
пташка, вириваючись на волю. Так легковажно я її
скривдив! Отож недарма кажуть: «Не слухай чужого
розуму...» Я вже нікого й не слухаю. Хоч би там що!
З тих пір я ніколи не заглядаю в пташині гнізда, бо
збагнув: то велика таємниця.
Дата: Прізвище, ім'я:
"ПОКИНУТЕ ГНІЗДО"
(Іван Складанний)
Діагностувальна робота
Навичка читання мовчки
Дата: Прізвище, ім'я:
1.До якого жанру відноситься прочитаний твір?
а) легенда;
б) оповідання;
в) казка.
2.Кущі якої рослини росли в Матросовому яру?
а) ожини;
б) терну;
в) малини.
3.Що знайшов хлопчик в кущах?
а) жалючу кропиву;
б) пташенят;
в) гніздечко з яєчками.
4.Яке прислів’я найточніше передає головну думку твору?
а) Чужим розумом розумний не будеш.
б) Нікому сама птаха в руки не вскочить.
в) Дурне діло не хитре.
5.Продовж речення.
Садовлю пташину в гніздо, а вона ________________________________
__________________________________________________________________
6.Віднови порядок подій в тексті.
Так легковажно я її скривдив!
Про свою знахідку я розповів Миколці.
— Так ти — справжній живодер!
Не слухай чужого розуму...
Той спів не раз я слухав...
7.Заміни одним словом.
Дісталося на горіхи - ____________________________________________
8.Чому нас вчить прочитаний твір? Вирази свою думку.
______________________________________________________
______________________________________________________
______________________________________________________
______________________________________________________
______________________________________________________
______________________________________________________
Підсумок. Домашнє завдання: стор.75 - 76 , виразно читати вірш М . Савки " Запах Різдва".
Мистецтво
Тема. Різдвяний калейдоскоп
1. - Діти, незабаром Різдво, Новий рік. Ви чекаєте на подарунки. А щоб зимові святки були веселими, пропоную повторити різдвяні пісні : "Нова радість стала"," Го -го-го коза".
2. -Любі діти, сьогодні ми будемо вирізати сніжинку з різних матеріалів.
-Наступного уроку ми будемо робити оздоблення сніжинки різними прикрасами . Пропоную на ваш вибір: семитричний візерунок або несиметричний візерунок.
2. Перегляньте презентацію до уроку на тему : "Різдвяний калейдоскоп" .
3. Повторення правил з ТБ при роботі з ножицями.
4. Практична робота. Презентація сніжинок.
Комментариев нет:
Отправить комментарий