2 лютого 2023 р.
Математика ( стор. 39 -40)
Тема. Вивчаємо одиницю вимірювання маси : 1 грам, 1 тонна
1. - Любі діти, сьогодні ми будемо працювати з іменованими числами , розв'язувати задачі , вирази і рівняння .
2 . Запиши круглі трицифрові числа в порядку зростання: 320, 900, 150, 840, 790, 660, 940, 360, 550, 1000 .
3. Згадай, як помножити число на 10, 100; виконай множення чисел.
8 * 10 = 10 * 9 =
8 *100 = 100 * 9 =
4. Перегляньте презентацію " Вивчаємо одиницю вимірювання маси : 1 грам, 1 тонна ", виконайте творчі і логічні завдання стор. 39- 40.
Висновок. Для вимірювання великої маси, наприклад, вантажівки, використовують більшу одиницю вимірювання маси - 1 тонна( 1 т) . А масу цукерки зручно виміряти меншою міркою -1 грам ( 1 г).
5.Розв'язуємо приклади.
30 * 3 = 400 : 4=
60 : 3 = 80 : 40 =
500 * 2 = 400 : 200 =
6.Подай величини в інших одиницях вимірюання.
9 т =... ц
7 ц =... кг
Домашнє завдання : розв'язати стор. 40, завдання № 5, №7.
Українська мова (підручник стор. 101 -102 )
Тема. Прикрашаю своє мовлення прикметниками
1.- Любі учні , сьогодні ми будемо вчитися прикрашати своє мовлення прикметниками .
2. Повторимо правило.
Частина мови, яка називає ознаки предметів і відповідає на запитання який? яка? яке? які?, називається прикметником.
Наприклад: ріка( яка?) гірська ( жін. р.), міста( які?) великі, сонце ( яке?) яскраве ( сер.р.), край (який?) степовий (чол. р.).
Прикметники чоловічого роду мають закінчення - ий, - ій , жіночого роду - а, - я, середнього роду - е, - є .
Висновок: прикметник стоїть у тому роді та числі, що і іменник. Наприклад : сонячний день - сонячні дні.
3. Перегляньте презентацію до теми " Прикрашаю своє мовлення прикметниками ", виконайте творчі та цікаві завдання № 1 - 11 , стор. 101 -102.
Підсумок. Щоб ваше мовлення було гарним, прикрашайте його прикметниками.
Домашнє завдання: стор. 102, вправа 11.
Я досліджую світ ( підручник стор. 88 - 89 )
Тема. Як підтримувати різноманітність рослин на землі ?
1.- Любий друже, ми вивчаємо тему : " Людина і жива природа ". Ти довідаєшся про рослини та середовища їх існування.
2. Переглянь презентацію на тему:" Як підтримувати різноманітність рослин на землі ?", виконай творчі завдання.
3. Висновок. Щоб запобігти зникненню рослин, потрібно здійснювати такі дії :
1. Опублікувати види рослин, яким загрожує небезпека. Червона книга.
2.Створювати державні заповідники дикої природи.
3. Розширювати знання про роль для свідомого її збереження.
Завдяки рослинам у повітрі є кисень. Рослини очищують повітря від забруднення.
Домашнє завдання: стор. 88- 89 , читати і переказувати; намалювати рослини, які занесені до Червоної книги.
Мистецтво
Тема. Чарівні дива ( продовження )
1. - Діти, сьогодні на уроці ми поговоримо про фантастичні образи зими . Назвіть їх. Пропоную переглянути фрагмент мультфільму "Снігова королева ". - Назвіть головних героїв казки " Снігова королева " .
2.Любі діти, сьогодні ми будемо співати пісні про зиму, дитинство . Познайомимося з піснею " Баба Снігова " ( музика і вірші М. Равенка), повторимо пісню "Планета дитинства"(музика і вірші Д. Пташинської).
3. Практична робота. Підсумок.
Комментариев нет:
Отправить комментарий