3 травня 2023 рік
Математика ( стор. 111 )
Тема. Розв'язуємо задачі на спільну роботу
1. - Любі діти, сьогодні ми будемо розв'язувати задачі на спільну роботу , вирази і рівняння .
2 . Запиши трицифрові числа в порядку зростання від 195 до 205 .
3. Перегляньте презентацію " . Розв'язуємо задачі на спільну роботу " , виконайте творчі і логічні завдання стор. 111 .
4.Розв'яжи приклади.
39 : 13= 9 * 50 =
68 : 2 = 52 * 3 =
110 : 22 = 7 * 111 =
5. Розв’яжи задачу.
Щогодини Юрій викопує 3 метри траншеї, а Іван - 5 метрів. Скільки метрів траншеї вони викопають за 4 години ?
Підсумок. Домашнє завдання: розв'язати стор. 111, задача 2 , приклади №4 (1, 2 стовпчики).
Читання ( стор. 150 )
Тема. Іскринки творчості. Степан Жупанин "Намалюю вітер тихий, ніжний"
1. -Любі діти , ми вивчаємо тему " Іскринки творчості" .
Сьогодні на уроці ми познайомимося із віршем Степана Жупанина "Намалюю вітер тихий, ніжний ".
2. Перегляньте презентацію до уроку : Степан Жупанин "Намалюю вітер тихий, ніжний" .
Домашнє завдання: стор. 151 , виразно читати вірш .
Українська мова ( стор. 143 - 145 )
Тема. Будую текст- міркування
1.- Любі учні , сьогодні ми будемо вчитися розрізняти тексти: розповідь, опис і міркування . Вчитися будувати текст- міркування .
2. Розглянь таблицю . Згадай будову текту.
Текст виражає закінчену думку. Текст має таку будову: зачин, основна частина і кінцівка.
Розрізняємо тексти: розповідь (що відбулося?) , опис( який ?) і міркування (чому ?).
3. Перегляньте презентацію до теми " Будую текст- міркування ", виконайте творчі та цікаві завдання № 1 - 11 , стор. 143 - 145 .
Домашнє завдання : виконати вправу 8 , стор. 145.
Мистецтво
Тема. Мистецька подорож до Європи
1. - Діти, сьогодні на уроці ми поговоримо про театральних ляльок
2.-Любі діти, сьогодні ми будемо створювати пальчикових ляльок .
3.- Перегляньте презентацію "Пальчикові ляльки ".
https://www.youtube.com/watch?v=eBW8W8UQeBE
https://www.youtube.com/watch?v=eBW8W8UQeBE
4.Практична робота. Створення пальчикових ляльок . Правила з ТБ.
5. Підсумок. Презентація поробки.
Комментариев нет:
Отправить комментарий