4 березня 2024 р.
Математика ( стор. 45 - 46 )
Тема. Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками. Числові вирази. Обчислення значерь числових виразів . Порядок дій
1. - Любі діти, сьогодні ми будемо досліджувати складені задачі, вчитися письмово множити багатоцифрові числа на одноцифрові, двоцифрові.
2 . Перегляньте презентацію " Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками Числові вирази. Обчислення значерь числових виразів . Порядок дій " , виконайте творчі і логічні завдання.
Українська мова ( стор. 118 - 119 )
Тема. Розрізняю прислівники і прикметники
1.- Любий друже, ми вивчаємо тему :" Досліджую прислівник ".
2. Переглянь презентацію на тему: " Розрізняю прислівники і прикметники ".
Читання
Тема. Галина Гузовська- Корицька "Лисичка- комерсантка "
1. -Любі діти, ми вивчаємо тему " Літературні казки ". Сьогодні на уроці ми будемо працювати над казкою Галини Гузовської - Корицької"Лисичка- комерсантка".
2.Перегляньте презентацію : Галина Гузовська- Корицька "Лисичка- комерсантка ".
https://docs.google.com/presentation/d/1jp5yx4Ylni6dM6iHX7J_wym7gOmggmD5/edit#slide=id.p1
https://www.youtube.com/watch?v=YWo9y90ZHD4 Виразне читання за автором.
3. Виконайте завдання для розвитку читацьких навичок, перевірте свої досягнення .
https://www.youtube.com/watch?v=QKdoslXSJAQ
Домашнє завдання: виразно читати і відповідати на запитання стор. 119 -125 , переказувати.
Тема. Галина Гузовська- Корицька "Лисичка- комерсантка "
1. -Любі діти, ми вивчаємо тему " Літературні казки ". Сьогодні на уроці ми будемо працювати над казкою Галини Гузовської - Корицької"Лисичка- комерсантка".
2.Перегляньте презентацію : Галина Гузовська- Корицька "Лисичка- комерсантка ".
https://docs.google.com/presentation/d/1jp5yx4Ylni6dM6iHX7J_wym7gOmggmD5/edit#slide=id.p1
https://www.youtube.com/watch?v=YWo9y90ZHD4 Виразне читання за автором.
3. Виконайте завдання для розвитку читацьких навичок, перевірте свої досягнення .
https://www.youtube.com/watch?v=QKdoslXSJAQ
Домашнє завдання: виразно читати і відповідати на запитання стор. 119 -125 , переказувати.
Комментариев нет:
Отправить комментарий