пятница, 10 мая 2024 г.

 

 16   травня 2024 р.

Математика ( стор. 126 - 127 )

Тема. Числові та буквені вирази. Числові нерівності. Обчислення значень  виразів 

  1. - Любі діти, сьогодні ми будемо досліджувати складені  задачі, вчитися письмово множити багатоцифрові числа на одноцифрові, двоцифрові.

2 . Перегляньте  презентацію " Числові та буквені вирази. Числові нерівності. Обчислення значень  виразів  " ,  виконайте  творчі і логічні завдання. 

https://www.youtube.com/watch?v=HDm9wB2lBh0

Домашнє завдання:  приклади № 743, № 750 ( 1 вираз) стор. 126- 127.


Я досліджую світ ( стор. 147 - 150 )                                                                                    

Тема. Як людина змінює світ

1.- Любий  друже, ми  вивчаємо  тему : " Люди - багатство України ".

 2.  Переглянь презентацію на тему: "  Як людина змінює світ  "  ,  виконай творчі завдання.

https://www.youtube.com/watch?v=ew7Ha1hl5jg

https://www.youtube.com/watch?v=ew7Ha1hl5jg

Підсумок. Домашнє завдання: читати  стор. 151 - 150  , відповідати на запитання; усно  скласти есе "День мобільного телефона ". 

 Українська мова ( стор. 156 - 157 )

Тема. Розвиток мовлення.  Переказ "Микола, цуцик і Вітя"

1.- Любий  друже, ми  вивчаємо тему :" Повторюю і застосовую  вивчене ".   

2. Переглянь презентацію  на тему:  "Розвиток мовлення.  Переказ "Микола, цуцик і Вітя" ".

https://www.youtube.com/watch?v=P3kpV8bQ3B8

  Домашнє завдання : виконати вправу 7, стор.  157 .                                                                       
                                                          

 

                                                                     





                                             Шістнадцяте  травня                         

                                                             Мистецтво     
                Підсумкова  діагностична робота за 4 клас
 
 1. - Діти, сьогодні на уроці ми  будемо писати діагностичну роботу за 4 клас 
                   


ПІДСУМКОВА РОБОТА ЗА PIК 3 МИСТЕЦТВА. 4 клас

   

 1.   Дай відповідь на питания: Що таке мистецтво? 

А) Сукупність зовнішніх змін природних явищ.

Б) Діяльність будь-якої людини, метою якої є  отрима ння коштів.

В) Вид діяльності людини, в якому художньо відображається 

внутрішній світ i світ, що  oтoчyє.

2.  Твори мистецтва - це результат діяльності кого?

а) Людини                    б)Тварини                 в) Природи

3.  Різновид образотворчого мистецтва, в якому об'сктом

 зображення є природа - це ....

 4.  Як називасться мистецтво зображення

 предметів  контурними

 лініями та штрихами?    

А) Графіка    Б)  Контур    В) Батик   Г) Розпис

5.  Як називасться мистецтво проектування та побудови будівель,

споруд?

А) Будівництво      Б) Хмарочос       В) Фортеця    Г) Архітектура

6.   Три основні кольори. Обери лише один варіант:

А) Жовтий, червоний, синій 

Б) Чорний, білий, синій 

В) Жовтий, рожевий, блакитний

Г) Жовти й, червоний, зелений

7.  До якого виду мистецтва належить картина, створена за

 допомогою фарб?


А) Аплікація                  Б) Колаж                       В) Графіка            Г)  Живопис

8. Виберіть ТІЛЬКИ українські народні музичні інструменти (запиши):

бандура            кобза                         арфа                          сопілка    балалайка                трембіта                         волина


           9.  Зображення нерухомих, застиглих предметів ( квітів, овочів, фруктів, меблів, килимів тощо - це... 

А) пейзаж Б) натюрморт  В) вітраж

10.  Як називасться інструментальна або вокальна музика, яку

виконують малим складом музикантів у невеликому приміщенні?

А) Камерна           Б) Кімнатна          В) Вулична           Г) Весняна

                     11.  Впиши пропущене слово.

Урочиста пісня, яка вихваляє  та  прославляє  кого-небудь  або   що - небудь називається -                         .

Оціни роботу
Підсумок.                                                       


       

Комментариев нет:

Отправить комментарий