1 березня 2023 р.
Математика ( стор. 64 )
Тема. Виконуємо письмове додавання і віднімання
1. - Любі діти, сьогодні ми будемо письмово додавати і віднімати , множити і ділити трицифрові числа, розв'язувати задачі , вирази і рівняння .
2 . Запиши круглі трицифрові числа в порядку зростання від 699 до 711.
3. Порівняй числа : 380 ... 306, 530 ... 503, 400 ...700, 670 ...607;
4. Перегляньте презентацію : " Виконуємо письмове додавання і віднімання ", виконайте творчі і логічні завдання стор. 64 .
5.Розв'язуємо задачі.
У 7 однакових ящиках 35 кг слив . Скільки кілограмів слив у 8 таких ящиках ?
6.Розв'язуємо письмово приклади. Записуємо числа у стовпчик.
160+ 379 = 529 + 299=
860 - 280 = 684 -396 =
475 -196 = 386 + 356 =
Домашнє завдання : розв'язати стор. 64 , завдання № 3 , задачу 4(1) .
Українська мова ( стор. 113 - 115 )
Тема. Змінюю дієслова за часами
1.- Любі учні , сьогодні ми будемо вчитися змінювавати дієслова за часами .
2. Повторимо правило .
Частина мови, яка називає дію предметів і відповідає на запитання що робить? що зробив?, що буде робити? називається дієсловом.
Дієслова змінюються за часами, за числами. У теперішньому часі дієслова відповідають на запитання що робить ?, що роблять ? Наприклад: росте, читають.У минулому часі дієслова відповідають на запитання що робив ?, що зробив ? Наприклад: ріс, читав. У майбутньому часі дієслова відповідають на запитання що робитиме ?, що зробить ? Наприклад: ростиме, читатиме. У реченні дієслова виступають присудком .
Дієслова на - ться , відповідають на питання що робить? - пиши з м'яким знаком.
Дієслова на -шся, відповідають на питання що робиш? -пиши без м'якого знаку.
Наприклад: дивиться, грається,читаєш, пишеш, малюєш .
3. Перегляньте презентацію до теми " Змінюю дієслова за часами ", виконайте творчі та цікаві завдання № 1 - 10 , стор. 113 - 115. .
Домашнє завдання: правило стор. 112 ; стор. 115, вправа 10 .
Читання( стор. 125 -126 )
Тема. Поезії про дивосвіт природи. Леся Українка "Плине білий човник"
1. -Любі діти , ми вивчаємо тему" Поезії про дивосвіт природи ". Сьогодні на уроці ми познайомимося з віршем Лесі Українки "Плине білий човник" .
2. Перегляньте презентацію до уроку на тему : вірш Лесі Українки "Плине білий човник" .
Домашнє завдання: стор. 125 -126 , читати виразно вірш . Роздивіться картини Івана Айвазовського стор. 124. Намалюйте власні ілюстрації до цих поезій.
Мистецтво
Тема. Картинки з виставки (продовження)
1. - Діти, сьогодні на уроці ми поговоримо про фантастичних героїв мультфільмів і казок. Назвіть їх. Пропоную переглянути фрагмент мультфільму "Білосніжка і семеро гномів". - Де жили гномики? Які у них були відносини з Білосніжкою?
2.-Любі діти, сьогодні ми будемо створювати фантастичний натюрморт з квітами, фруктами, овочами для Білосніжки (фарби).
3. Практична робота. Правила з ТБ . Підсумок.
Комментариев нет:
Отправить комментарий