15 лютого 2023 р.
Математика ( стор. 49-50)
Тема. Додаємо і віднімаємо круглі числа
1. - Любі діти, сьогодні ми будемо додавати і віднімати трицифрові круглі числа, розв'язувати задачі , вирази і рівняння .
2 . Запиши круглі трицифрові числа в порядку зростання: 520, 900, 200, 640, 890, 960, 340, 660, 450, 1000 .
3. Порівняй числа : 880 ... 806, 930 ... 390, 700 ...900, 170 ...107;
4. Перегляньте презентацію " Додаємо і віднімаємо трицифрові круглі числа ", виконайте творчі і логічні завдання стор. 49 -50.
5.Розв'язуємо приклади.
650 + 340= 960 - 670 =
690 - 250 = 680 + 160 =
860 - 190 = 850 - 470 =
6. Заміни числа сумою розрядних доданків.
687 548 357 965
Наприклад: 979 = 900 + 70 + 9
Домашнє завдання : розв'язати стор. 50, завдання № 4,6 .
Українська мова ( стор. 105 - 106 )
Тема. Правильно читаю числові вирази
1.- Любі учні , сьогодні ми будемо вчитися розпізнавати числівники , правильно їх читати і записувати .
2. Повторимо правило.
Частина мови, яка називає числа і відповідає на запитання скільки , називається числівником.
Наприклад: скільки? сім, сорок, сто двадцять , тридцять, п'ятнадцять, дванадцять. Переглянь числівники, використай при виконанні домашньої роботи вправа 8, стор 107.
3. Перегляньте презентацію до теми " Правильно читаю числові вирази ", виконайте творчі та цікаві завдання № 1 - 8, стор. 105 -106 .
Домашнє завдання: правило стор. 103 ; стор. 107, вправа 8 .
Читання (підручник стор. 108 -116)
Тема. Медіавіконце: афіша вистави . П'єса-казка" Стрімкий, як вітер"(продовження)
1. -Любі діти , ми вивчаємо тему" Літературні казки. Байки. П'єса-казка ". Сьогодні на уроці ми будемо продовжувати працювати над п'єсою - казкою " Стрімкий, як вітер " .
2. Перегляньте презентацію до уроку на тему : Літературні казки. Байки. П'єса-казка " Стрімкий, як вітер " " . Виконай творчі завдання.
3. Прочитати казку за підручником стор. 108 - 115 в особах.
Домашнє завдання: стор. 108 - 116 , читати виразно казку в особах , переказувати за планом. Створити афішу до п'єси-казки" Стрімкий, як вітер"
Мистецтво
Тема. У світі реального та уявного (продовження)
1. - Діти, сьогодні на уроці ми поговоримо про фантастичних тварин. Назвіть їх. Пропоную переглянути фрагмент презентації "Українські народні іграшки".
2.-Любі діти, сьогодні ми будемо ліпити іграшки фантастичної тваринки (пластилін, глина, солоне тісто) .
3. Практична робота. Правила з ТБ . Підсумок.
Комментариев нет:
Отправить комментарий