21 лютого 2023 р.
Математика ( стор. 55 - 56)
Тема. Розв'язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного
1. - Любі діти, сьогодні ми будемо додавати і віднімати , множити і ділити трицифрові числа, розв'язувати задачі , вирази і рівняння .
2 . Запиши круглі трицифрові числа в порядку зростання від 299 до 311.
3. Порівняй числа : 560 ... 506, 830 ... 803, 900 ...1000, 770 ...707;
4. Перегляньте презентацію " Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного ", виконайте творчі і логічні завдання стор. 55 -56 .
5.Розв'язуємо задачі.
У 9 однакових кошиках 45 кг буряка . Скільки кілограмів буряка у 8 таких кошиках?
6.Розв'язуємо приклади.
460+ 170 = 520 + 390=
860 - 380 = 980 -290 =
680 -290 = 480 + 350 =
Домашнє завдання : розв'язати стор. 56, завдання № 3, задача 4.
Читання(підручник стор. 120)
Тема. Літературні казки. Байки. Леонід Глібов " Чиж та голуб "
1. -Любі діти , ми вивчаємо тему" Літературні казки. Байки ". Сьогодні на уроці ми познайомимося з байкою Леоніда Глібова " Чиж та голуб " .
2. Перегляньте презентацію до уроку на тему : Байки. Леонід Глібов " Чиж та голуб " .
3. Прочитати байку за підручником стор. 120, дайте відповіді на запитання.
Домашнє завдання: стор. 120 ,вивчити байку напам'ять .
Я досліджую світ ( стор. 99- 100 )
Тема. Чому влітку птахи перестають співати ?
1.- Любий друже, ми вивчаємо тему : " Людина і жива природа ". Ти довідаєшся про значення тварин для природи і людини .
2. Переглянь презентацію на тему:" Чому влітку птахи перестають співати ? ", виконай творчі завдання.
3. Підсумок.
Птахи - це живі організми , які живляться, дихають, розмножуються, рухаються. Вони мають такі пристосування для польоту: пір'яний покрив, крила, легкий скелет, розвинені м'язи.
Увага! Травень і червень, коли з'являються на світ пташенята, повинні стати місяцями тиші. Не турбуй птахів!
Домашнє завдання: стор. 99 -100 , читати і переказувати. Намалювати гніздечко з пташенятами.
Дизайн і технології
Тема. Рухомі і нерухомі , роз'ємні і нероз 'ємні з 'єднання. Виготовлення роборуки з використанням шарнірних з 'єднань ( продовження)
1.- Любі третьокласники, сьогодні ми будемо створювати роборуки за допомогою шарнірних з 'єднань . Працюємо за таким алгоритмом :
1. На картоні обведіть свою руку.
2. Обережно ножицями вирізайте контур руки.Правила з БЖ виконуй!
3. Зроби отвір, втав гайку, закрути болтом.Роборука готова!
2. Виконайте практичну роботу . Правила з БЖ виконуй!
3. Підсумок.
Комментариев нет:
Отправить комментарий