12 травня 2023 рік
Математика
Тема. Діагностична робота: усні обчислення
- Любі діти, пропоную діагностичну роботу з перевірки сформованості усних обчислень.
Перейдіть за посиланням:
Ви перейдете до тексту "Уведомление о переадресации".
Страница, на которой вы находились, пытается перенаправить вас на страницу https://naurok.com.ua/test/diagnostichna-robota-z-perevirki-sformovanosti-navichok-usnih-obchislen-1479492.html. - Натисніть ще раз на це посилання.
Если вы не хотите переходить на эту страницу, то можете вернуться на предыдущую."
- Натисніть на слово "Тестування", вкажіть своє прізвище, ім'я, та натисніть кнопку ''Почати тест".
- У тесті 12 завдань, коли ви все виконаєте, побачите результат. Зробіть скрін або фото результату і перешліть на платформу "Нові знання. Математика".
Успішного тестування!
Домашнє завдання: повторити таблицю множеня і ділення 2-10.
Читання ( стор. 152 - 153 )
Тема. Діагностувальна робота. Читання мовчки "Ліки від простуди"
1. -Любі діти , сьогодні на уроці ми виконаємо діагностувальну роботу. Читання
мовчки "Ліки від простуди"
2. Уважно прочитайте текст і виконайте у зошиті завдання для перевірки розуміння прочитаного . Позначте, скільки слів за хвилину ви читаєте.
Діагностувальна робота.
ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА
ЧИТАННЯ МОВЧКИ
«ЛІКИ ВІД ПРОСТУДИ»
Недавно бабуся прислала найулюбленіше моє малинове варення. У листі написала:
«Посилаю моєму улюбленому онукові малинове варення. Він, я знаю, часто простуджується, а воно дуже добре простуду лікує».
Хотів я це варення відразу ж покуштувати, та мама не дає.
- От коли захворієш, тоді й будеш його їсти!
Увечері відчинив я у своїй кімнаті вікно і так всю ніч проспав.
Вранці поміряв температуру, а вона – нормальна.
- Що робити? Другого дня рано-вранці вибіг я в самих трусах на балкон і
давай фіззарядку робити…
Знову зміряв температуру – знову нормальна.
Щоранку фіззарядку роблю, холодною водою обливаюся, а простуди
все нема та й нема…
От біда! Минулого місяця двічі простуджувався, та варення не було, тепер варення є – простуди немає!
Мама й та здивувалася:
- Ти дивись, який молодець став!
І з радості мене варенням почастувала. Так що я його, мабуть, так з’їм, без простуди.
Микола Богуславський
Обведи правильну відповідь.
1. Про що розповідається у творі?
А як хлопчик хворів
Б як хлопчик хотів захворіти
В як хлопчик видужав
2. Що прислала бабуся своєму онукові?
А малинове варення
Б джем із порічок
В ягідний морс
3. Навіщо бабуся прислала посилку?
А бо знала, що онук часто простуджується
Б бо дізналася, що онук вже застудився
В бо хотіла допомогти онукові швидше одужати
4. Чому мама не дала покуштувати гостинця відразу?
А тому що син завинив та був наказаний
Б тому що синові не сподобався гостинець
В тому що вирішила дати тоді, коли син захворіє
Коротко дай відповіді на запитання
5. Що робив хлопчик для того, щоб застудитися? __________________________________________________________________________________________________________________________
6. Чому герой твору так і не захворів?
___________________________________________________________________
Домашнє завдання: стор. 152- 153 , виразно читати оповідання в особах .
Я досліджую світ ( стор. 145 - 147 )
Тема. Що таке правопорушення ?
1.- Любий друже, ми вивчаємо тему :" Права і обов'язки людини ? ".
2. Переглянь презентацію на тему:" Що таке правопорушення ? ", виконай творчі завдання.
Підсумок. Домашнє завдання: читати стор. 145 -147 , дати відповіді на запитання .
Комментариев нет:
Отправить комментарий