5 травня 2023 рік
Математика ( стор. 114)
Тема. Досліджуємоємо задачі на спільну роботу
1. - Любі діти, сьогодні ми будемо розв'язувати задачі на спільну роботу , вирази і рівняння .
2 . Запиши трицифрові числа в порядку зростання від 995 до 1005 .
3. Перегляньте презентацію " . Розв'язуємо задачі на спільну роботу " , виконайте творчі і логічні завдання стор. 114 .
4.Розв'яжи приклади.
60 : 15= 4 * 50 =
68 : 34 = 63 * 3 =
100 : 25 = 10 * 111 =
5. Розв’яжи задачу.
Іванко за 1 хвилину розв'язує 7 прикладів, а Марійка - 3 приклади. Скільки прикладів розв'яжуть діти за 3 хвилини?
Підсумок. Домашнє завдання: розв'язати приклади №6, № 4(1,2 ст),стор. 114
Читання
Тема. Діагностувальна робота. Читання вголос «Мед для мами»
1. -Любі діти , сьогодні на уроці ми виконаємо діагностувальну роботу. Читання вголос
2. Уважно прочитайте текст і виконайте у зошиті завдання для перевірки розуміння прочитаного . Позначте, скільки слів за хвилину ви читаєте.
Діагностувальна робота. Читання вголос
Мати послала Олега і Романа до дідуся. Він у сусідньому селі живе.
Зраділи хлопці: давно не були в дідуся. У нього в садку яблука смачні, ото вже поласуємо, думають.
Принесли дідусеві нову вишиту сорочку, що мати передала. Подякував дідусь і каже:
Ідіть, діти, в садок, ласуйте яблуками.
Побігли хлопці у садок, наїлися яблук. Дідусь поставив на столі тарілку меду. Взяли вони по ложці й не можуть більше. Зібралися хлопці додому. Дав дідусь баночку меду й каже:
Хай і мама покуштує.
Пішли хлопці. Дорога далека. Захотілося їсти. Сіли під вербою, з’їли трохи меду. Та й знову йдуть. Захотілося їсти ще дужче. Ще сіли, наче й небагато з’їли, а меду лишилося тільки на денці.
Ще раз сіли… Баночка стала порожня. Підійшли до хати, сіли під явором та й думають: “Що ж мама скаже?”
Вийшла мама з хати, дивиться – хлопці плачуть.
Чого це ви плачете? – стривожилася мати.
Розповіли сини, як мед поїли. Мама зраділа, сміється. Хлопці дивуються, питають:
Мамо, чого ви радієте?
Того, що ви плачете… (163 слова)
Василь Сухомлинський
Завдання для перевірки розуміння прочитаного
1. Мама послала синів до
А) тітки;
Б) сусідів;
В) дідуся.
2. Дідусь передав мамі
А) букет квітів;
Б) баночку меду;
В) гарну хустку.
3. Хлопці плакали, тому що
А) стомилися;
Б) мед поїли;
В) злякалися.
4. Обери заголовок, який найкраще підходить до тексту.
А) Банка меду
Б) Як хлопці мед поїли
В) Олег і Роман
5. Добери синоніми до слів.
Ласували – ________________________________________________________
Розповіли – _______________________________________________________
Сміється – ________________________________________________________
6. Поміркуйте. Чому плакали хлопці?
Чому мама зраділа ?
Оцінювання тестової роботи з перевірки навички читання вголос.
1.Читання вголос: спосіб ______(б.) темп ______(б.)
2. Розуміння прочитаного: ______ (б.)
Домашнє завдання: стор. 151 , виразно читати вірш .
Я досліджую світ ( стор. 141 - 143 )
Тема. Як запобігти небезпечним ситуаціям у побуті ?
1.- Любий друже, ми вивчаємо тему : " Людина в суспільстві ". Ти виконаєш творчі завдання по вивченій темі.
2. Переглянь презентацію на тему:" Як запобігти небезпечним ситуаціям у побуті ? ", виконай творчі завдання.
Підсумок. Домашнє завдання: читати стор. 141 -143 , дати відповіді на запитання .
Комментариев нет:
Отправить комментарий