22 травня 2023 рік
Математика ( стор. 124 -125 )
Тема. Розв'язуємо нерівності зі змінною
1. - Любі діти, сьогодні ми будемо знайомитися із нерівностями зі змінною ; розв'язувати задачі , вирази і рівняння .
2 . Запиши трицифрові числа в порядку зростання від 795 до 805 .
3. Перегляньте презентацію " Розв'язуємо нерівності зі змінною " , виконайте творчі і логічні завдання стор. 124 -125 .
4.Розв'яжи приклади.
88 * 5 = 300 : 25 =
64 * 50 = 900 : 50 =
5 * 50 = 570: 5 =
https://drive.google.com/file/d/1WWnJ3Xgtq2ZyFsABwLpxfx3FCC-rmfbR/view?usp=share_link
Підсумок. Домашнє завдання: розв'язати стор. 125 , задача 7 .
Читання ( стор. 154 )
Тема. Іскринки творчості. Дорота Гельнер " Розмова з фортепіано "
1. -Любі діти , ми вивчаємо тему " Іскринки творчості" .
Сьогодні на уроці ми познайомимося із віршем Дорота Гельнер " Розмова з фортепіано "
2. Перегляньте презентацію до уроку : Дорота Гельнер " Розмова з фортепіано " .
https://docs.google.com/presentation/d/1InY2UmZCjbvWt_DYMVzgZ2PfeeCI1tnR/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=trueДомашнє завдання: стор. 154 , перетвори цей вірш на розповідь про своє творче захоплення .
Українська мова ( стор. 153- 155 )
Тема. Розрізняю тексти різних стилів
1.- Любі учні , сьогодні ми будемо розрізняти тексти різних стилів, визначати тему і мету тексту, добирати заголовок . Розрізняти тексти: розповідь, опис і міркування .
2. Розглянь таблицю . Прочитай і запам'ятай.
Текст виражає закінчену думку. У кожному тексті про щось повідомляється. Це його тема.
Кожний текст для чогось створений. Це його мета.
Текст має таку будову: зачин, основна частина і кінцівка.
Розрізняємо тексти : художній і науково- популярний.
Розрізняємо тексти: розповідь (що відбулося?) , опис( який ?) і міркування (чому ?).
3. Перегляньте презентацію до теми " Розрізняю тексти різних стилів ", виконайте творчі та цікаві завдання № 1 - 10 , стор. 153 - 155.
https://docs.google.com/presentation/d/18gFMl2u_jcSsJVINWqYIDVTlAytH7Opu/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=trueДомашнє завдання : виконати вправу 10 , стор. 155 .
Комментариев нет:
Отправить комментарий