воскресенье, 17 мая 2020 г.

Понеділок, 18 травня


Математика. Розв'язати задачу №1014, №1027, приклади №1026, ст.159-161, математичний тренажер, ст.16 (Розв'язати письмово приклади у стовпчик)

Українська мова. Повторюємо все про дієслово. "Перший довідник учня 1-4 класів" читати сторінку 29-31. Виконати вправу 366 (списати), вправа 375.
План-конспект уроку української мови у 7 класі "Способи дієслів"
Категорія особи, Дієвідміни дієслів, Відмінювання дієслів ...

Літературне читання. Хрестоматія для читання в 3-4 кл. Тетяна Стус (Щербаченко) "Як пасує краватка, або чому не всі поросята брудні" читати ст. 32-41, виконати тест
1.Визнач жанр твору.
а)Казка.
б)Оповідання.
в)Легенда.
2.Як звали головну героїню твору?
а)Даринка.
б)Маринка.
в)Іринка.
3.У яку гру любили грати Даринка з Микитою?
а)У шахи.
б)У незнайомі слова.
в)У хованки.
4.Що таке "отава"?
а)Місце для випасання худоби.
б)Трава, що виросла на місці скошеної.
в)Отара овець.
5.Оттава - це столиця ...
а)Канади. 
б)Польщі. 
в)Болгарії.
6.Чому Даринка вирішила почитати вночі енциклопедію?
а)Хотіла більше дізнатися про місто Оттаву.
б)Хотіла знайти незнайоме слово, щоб втерти носа Микиті. 
в)Хотіла більше дізнатися про догляд за свійськими тваринами.
7.Кого Дарця назвала Жекою?
а)Корову.      
б)Гуску. 
в)Пацю. 
г)Козу.
8.Що Даринка вирішила зробити з пацею?
а)Скупати. 
б)Нагодувати. 
в)Напоїти. 
г)Вигуляти. 
д)Вкласти спати.
9.Що використала Даринка замість повідка?
а)Бабусин ланцюжок. 
б)Сестриччину стрічку. 
в)Дідусеву краватку.
10.Добери синонім до слова "ночви".
а)Корито. 
б)Ніч. 
в)Ліжко.
11.Що таке "ряднина"?
а)Нове вбрання. 
б)Старе покривало. 
в)Весільна сукня.
12.Чим закінчилася Даринчина прогулянка з пацею?
а)Покаранням. 
б)Сваркою з Микитою. 
в)Зіпсованим весіллям сусідів.
13."Це, дорогі молодята, наш подарунок вам на весілля прийшов своїми ногами"
Кому належать ці слова?
а)Даринці.
б)Бабусі. 
в)Дідусеві.
14.Чому сусіди назвали поросятко Орликом?
а)На честь видатного українця Григора Орлика. 
б)Вони всіх своїх поросят так називали.
в)Тому що воно гарно літало.
15.У якій частині тексту знаходиться речення "Дарця чомусь почервоніла"?
а)У зачині. 
б)В основній частині.
в)У кінцівці.
16.Чому почервоніла Дарця?
а)Бо знову програла Микиті у грі в незнайомі слова.
б)Бо соромно було за свій вчинок перед сусідами.

в)Бо закохалася в Микиту.

Природознавство. Підсумкова контрольна робота по темі "Природа України"


1.Вкажи варіанти із правильно вказаними назвами природних водойм.
А) Ставки,джерела, річки
Б) Джерела,моря,океани
В) Водосховища,канали,ставки
Г) Болота,озера,ріки,джерела 
2.Познач, яким найродючішим ґрунтом славиться степова зона.
А) Піщаним
Б) Чорноземом
В) Солончаком
Г) Сірим лісовим
3.Вкажи,як називають гірські луки Карпат.
А) Рівнинами
Б) Низовинами
В) Полонинами
Г) Галявинами
4.Вкажи, де знаходяться Кримські гори.
А) На півночі України
Б) На півдні Україні
В) На сході України
Г) На заході України
5.Вкажи,для збереження якої зони створено заповідник Асканія-Нова.
А) Мішаних лісів
Б) Лісостепу
В) Степу
Г) Пустель
6.Познач варіант із правильною назвою рослини степу.
А) Ковила
Б) Клен
В) Сосна
Г) Конвалія
7.Познач варіант із правильно вказаними назвами тварин лісу.
А) Білки,бабаки
Б) Нутрія,тушканчики
В) Лисиці,нутрії
Г) Рись,ховрах
8.Вкажи,якою господарською діяльністю займається населення у зоні мішаних лісів.
А) Вирощування кавунів і динь
Б) Лісозаготівлею
В) Розведенням верблюдів
Г) Розведення північних оленів
9.Вкажи назви гір,які простяглися у західній частині.
А) Карпати
Б) Кримські
В) Гімалаї
Г) Кавказькі
10.Територію нашої держави омивають два моря:
А) Червоне та Чорне
Б) Карибське та Азовське
В) Червоне та Азовське
Г) Чорне та Азовське
11.Якою протокою з'єднані між собою Азовське та Чорне море?
А) Генічеською протокою
Б) Арбатською протокою
В) Керченською протокою
Г) Чонгарською протокою

12.Опиши степову зону.

Вівторок, 19 травня


Українська мова. Повторюємо все про члени речення (головні, другорядні). "Перший довідник учня 1-4 кл.", читати ст. 35-37.
Головні члени речення | Навчання, Мова, Початкова освіта
Зразок синтаксичного розбору простого речення. 
Прочитай речення і запиши у зошит.
як підкреслити головні та другорядні члени речення - Школьные ...
Математика. Розв'язати приклади №1028, №1035, задача №1025, ст. 161,162. Виконай математичний тренажер ст. 17
Літературне читання. Виразно читаємо вірші Оксани Лущевської ст. 80-87.


Середа, 20 травня


Російська мова. Підсумкова контрольна робота по темі "Орфограми"
  1. 1.Вставь пропущенные слова.
Чтобы проверить безударный гласный в корне слова, надо изменить слово или подобрать ___________________________________так, чтобы _____________________ гласный стал ударным.

  1. 2.Выбери и подчеркни те слова, которые могут быть проверочными для написания безударной гласной в корне слова "дожди".
Дождевик, дождинка, дождик, дождит, дождь, дождливый.

  1. 3.Вставь пропущенную букву; среди однокоренных слов подчеркни проверочные слова.
С__нева - синька, синеть, синяк, синий.
М__рской - моряк, морячок, море.
Н__чевать - ночной, ночка, ночлег, ночёвка, ночь.

  1. 4.Вставь пропущенную букву и подбери проверочное слово.
Л__сной - ___________; гр__бной - ___________; д__машний - __________.

  1. 5.Найди и исправь ошибки там, где они есть.
Казёл, коренной, сасать, лежать, паляна, пешеход, лезать, астровной.

  1. 6.Соедини линиями парные согласные.
З Ф
Д Ш
Б Т
Ж П
В С
Г К

  1. 7.Закончи правило.
Чтобы проверить парный согласный в корне слова, нужно изменить слово или подобрать однокоренное слово так, чтобы__________________________________________________
_____________________________________________________________________________

  1. 8.Выбери и подчеркни те слов, которые могут быть проверочными для написания парного согласного в корне слова.
Гру__ - грузило, погрузка, груза, грузить.
Уло__ - ловушка, отлов, ловить, уловом.
Хо__ьба - походка, ход, ходить, обход.

  1. 9.Подбери и напиши проверочное слово. В скобках подчеркни ту букву, которую надо писать в слове.
Сторо(ж,ш) - ______________; ло(ж,ш)ка - _______________;
Ни(з,с) - __________________; гла(з,с) - _________________;
Гри(п,б) - _________________; стол(б,п) - ________________;
Шар(ф,в) - ________________; морко(ф,в)ь - _____________;

  1. 10.Исправь ошибки там, где они есть.

Верёфка, ножка, изгиб, парат, облошка, замаска, пряжка.

  1. 11.Допиши правило.
Чтобы проверить непроизносимый согласный в корне слова, нужно подобрать однокоренное слово, в котором после согласного стоит _________________________ или согласные -__-__.

  1. 12.Выбери и подчеркни однокоренные слова, которые помогут проверить, есть ли непроизносимые согласные в корне слова. Вставь там, где надо, пропущенную букву.
Сер__це - сердечко, сердитый, сердцам.
Мес__ный - место, наместник, местечко, двухместный.

  1. 13.Подбери и подчеркни проверочное слово. Вставь там, где надо, пропущенные буквы.
Интерес__ный, - ____________________, доблес__ный - ________________________, кос__ный - ________________________, здра__твуй ____________________________.

Українська мова. Повторюємо все про прислівник "Перший довідник учня 1-4 класів", ст. 28. Виконати вправу 373 (спис.), тренажер ст. 21
Конспект уроку української мови для 4 класу на тему "Сила слова ...
Прислівник як частина мови – Українська мова та література
Математика. Виконати приклади №1039, задача №1040, ст. 162

Четвер, 21 травня

Українська мова. Повторюємо все про займенник "Перший довідник учня 1-4 класів", ст. 26. Виконати вправу 374 (записати), 375 (списати 3 абзац), тренажер ст. 20
Займенник
Математика. Розв'зати приклади №1041, задача №1043, ст. 163
Літературне читання. Хрестоматія для читання в 3-4 кл. Валентина Вздульська "Потяги" ст. 50-55, читати і виконати тести


Валентина  Вздульська «Потяги»

1. Відколи тато поїхав братики стають після уроків :                       
а) потягами;  б) друзями; в) художниками.
2. Хлопчики після уроків простують до :
 а) парку; б) річки ; в) залізничного мосту.
3. Сьогодні старший братик хоче:
 а) до моря; б) в гори; в) до тата.
4. ЧМЕЗ – це:
 а) електричка;   
б) маневровий поїзд; 
            в) інтерсіті.
5. Як хатка равлика – :
 а) рюкзак; б) будиночок;  в) депо.
6. « Не можу далеко від своєї станції»,- сказав:

 а) тато;  б) Матвій; в) водій.


П'ятниця, 22 травня


Математика. Розв'язати задачу №1054, №1060, №1064, ст. 161
Російська мова. Учимся пересказывать "Два товарища", запиши изложение используя упражнения 406, 407, 408 
Як зробити синтаксичний розбір простого речення?
Запиши предложения, выполняя синтаксический разбор
Природознавство. Читати ст. 181-183, переглянь відео.
Агрегатні стани речовини - презентація з хімії
Відео про різні стани речовин (натисніть на посилання)

Комментариев нет:

Отправить комментарий