воскресенье, 13 марта 2022 г.

 14 березня 2022 рік

Доброго дня , любі діти ! Запрошую вас в Країну Знань!

Українська мова( уроки 19-20,частина 6(2)

Тема. Зв'язок прикметника з іменником.Спільнокориневі слова. Ненаголошені голосні.

Всеволод Нестайко "Найновіші пригоди Колька Колючки та Косі Вуханя"

1. Налаштуйся на урок за афірмацією.


4.Повторимо про прикметник. Прочитай вірш "Прикметник". Поясни написання в дужках, закресли зайве.


Завдання. Випишіть із другого речення прикметник з іменником за зразком. Перевір!

У (що?) в слово (яке?) пречудове (с.р., Зн. в.).

6. Прочитайте, додаючи до виділених іменників прикметники.

Ми живемо в мальовничій країні - Україні. Ми любимо її родючі сади, безмежні поля, блакитне й прозоре небо.

7.Повтори правило, провідміняй іменник з прикметником.

Прикметник завжди стоїть у тому роді, числі та відмінку, що й іменник, з яким він пов'язаний. Питання ставимо від іменника до прикметника.

9. Познач номери слів з ненаголошеним - и.


11.Попрацюй з мовним тренажером( с. 10, вправа 2).

звичайний- звичка

писати - пише

дихнути - дихає

12. Корінь- головна значуща частина слова, яка містить спільне значення споріднених слів.

Попрацюй з мовним тренажером( с. 12).

Теплий, тепло, потепліло.

Вірний, вірно, перевір.

Порада, раджу,радо.

Загордився, гордий, гордо.

13.Напиши повідомлення вчителеві.

Галино Федорівно, мені легко добирати спільнокориневі слова.

Читання

17. Вправа "Фотоапарат"


18.Прочитай чистомовку. Як ти розумієш слово халепа? 

Правильно- це неприємність.

Прослухай пісню, згадай фразеологізми.


20. Тлумачний словничок.


21. Прочитай уривок твору В. Нестайка" Найновіші пригоди Колька Колючки та Косі Вуханя".

Викснай завдання Питайлика.

Домашнє завдання. Уроки 19 -20, списати у робочий зошит завдання 6, стор.27; виконати уроки 19-20, стор. 9- 11 у зошиті домашніх завдань частина 6(2).

Дякую за роботу, мої розумнички! Миру і спокою у ваших домівках!


Комментариев нет:

Отправить комментарий