среда, 25 мая 2022 г.

27 травня  2022 рік

Я пізнаю світ

Тема. Підсумковий урок . Заочна подорож по містах України

        " Моя Новогродівка - мальовничий куточок України"

1. Любі діти, запрошую вас до заочної подорожі по містах України. Заспіваємо разом пісню "Україно моя, Україно".

https://www.youtube.com/watch?v=4wTfa5W1UwA

2. Новогродівка заснована в 1939 році.  Це шахтарське  місто обласного значення в Україні, Донецька область. Залізнична станція Гродівка.

3 Перегляньте презентацію " Моя Новогродівка".












Дорогі мої учні ! Щиро вітаю вас із закінченням  2021 -2022 навчальним роком! Ви подорослішали і перейшли у третій клас. Бажаю вам мирного неба, яскравого сонця, міцного здоров'я,  сімейного  благополуччя,  успіхів у житті,  яскравих літніх канікул ! Пропоную пісню про веселі канікули.





Діти, щоб ваші літні канікули були гарними , виконуйте правила під час воєнних дій: під час повітряної тривоги з батьками перейти в сховища, ведіть себе зрівноважено, під час артобстрілів знаходитися в небезпечному місці. При виявленні будь-яких підозрілих знахідок повідомити дорослих. Я впевнена, що ви разом з батьками будете виконувати правила під час війни! Любі мої, вас чекає рідна школа, однокласники, ваша вчителька!

Підсумок. Любі діти! Віримо у перемогу ! Ми за мир!

Комментариев нет:

Отправить комментарий