вторник, 13 декабря 2022 г.

   14    грудня  2022 р.

 Математика ( стор. 116 - 117 )

  Тема. Вивчаємо групу величин, які описують  ситуацію праці.  Розв'язуємо  задачі 

  1. - Любі діти, сьогодні  ми  будемо  розв'язувати  задачі, вимірювати  величини,  виконувати дії з іменованими числами. 

 Повторимо  величини - довжини, маси, місткості.

1 м = 100 см          1 кг =1000 г

1м = 10 дм              1 ц = 100 кг 

1 дм=  10 см             1 доба = 24 год

 2 .Повторіть таблицю множення на 5  , запишіть добутки в порядку зростання і спадання .

3. Перегляньте  презентацію "  Вивчаємо групу величин, які описують  ситуацію праці.  Розв'язуємо  задачі    ",    виконайте  творчі і логічні завдання  стор. 116 -117 .

https://docs.google.com/presentation/d/1PjnnyT9yzKwSATVW5G6XIOQw-ukVqgB7/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

https://docs.google.com/presentation/d/16J6oeCze0TwOPTJDMAmgmDZiq8U84WIz/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

4 .За одну годину майстер виготовляє 4 годівнички. Скільки годівничок виготовить майстер за 5 годин?

5 . Петрик купив 9 фломастерів по 9 гривень і 2 блокноти  по 5 гривень. Скільки грошей заплатив Петрик за покупку? 

6.   7 м 5 дм = ... дм

2 см = ... мм

4 см 8мм =   мм

2 доби 8 год = ... год

1 рік 6 міс = ... міс

 Підсумок. - Любі діти, ми розв'язували прості задачі, вимірювали  величини,  виконували дії з іменованими числами. 

Домашнє завдання: стор. 116  , завдання2, стор.117, завдання 3 .

   Українська мова (стор. 74 )

Тема.  Узагальнення  вивченого матеріалу по темі " Будова слова"

   1.- Мої  любі  учні , сьогодні ми  закріпимо вивчений матеріал по темі  " Будова слова".

   2. Перегляньте  презентацію " Будова слова". Зробіть висновок: 

Корінь -спільна частина споріднених слів. Закінчення - змінна частина мови.

 Суфікс- частина основи, що стоїть після кореня. Наприклад: малий - маленький.

Основа- частина слова без закінчення.

Префікс - частина слова, що стоїть перед коренем. Наприклад: виїхали, приїхали.

3. Перегляньте презентацію до теми "   Узагальнення  вивченого матеріалу по темі " Будова слова"    ", виконайте творчі  та цікаві завдання  .

https://docs.google.com/presentation/d/1Hu8LVh8r8Gozlgiwib_kx9uQruqxzRx-/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true                                                                                                                       .

Домашнє завдання: стор.79 ,  впр. 3 (розібрати слова за будовою) .



Читання

Тема. Діагностична перевірна робота з читання. Читання мовчки. 

 "Покинуте гніздо" ( Іван Складанний)

1. -Любі діти, сьогодні   ми  перевіримо навички читання мовчки за текстом

"ПОКИНУТЕ ГНІЗДО"(Іван Складанний)

2. Прочитайте мовчки  текст"ПОКИНУТЕ ГНІЗДО"(Іван Складанний). Дайте відповіді на запитання і запишіть у контрольний зошит. 

"ПОКИНУТЕ ГНІЗДО"(Іван Складанний)

У Матросовому яру поросли густі, колючі кущі

терну. Усі чомусь їх обходять. А мені захотілося

дізнатись, що між ними, адже дзвінко співає там

якась голосиста пташка. Той спів не раз я слухав,

а тепер не чути.

Розгорнув кущ, другий. Нічого, тільки кропива

внизу жалка — попекла ноги. Розгорнув третій кущ,

а перед моїм обличчям якась пташка як пурхне, аж душа заніміла.

Дивлюсь: гніздечко маленьке, а в нім— п'ятірко голубих, як намистинки,

яєчок.

Про свою знахідку я розповів Миколці.

— Не вигадуй,— зблиснули Миколчині очі. — Злови пташку, тоді повірю.

— Як зловити? Адже вона пташенят висиджує.

— Отож і зловити її в цей час найлегше, яєчок своїх вона не покине.

Послухався я Миколки. Став стежити за пташиним гніздечком. Одного

разу підкрався до куща, у якому звила пташина гніздечко, а вона сидить,

ніби й не помічає мене. Простягнув руку й накрив долонею пташину. Аж

тільки тоді вона затріпотіла з переляку. Але я, радий, що тепер доведу

Миколці, пташку не випускав. Вона пручалася, щипала дзьобиком за

пальці, а я забрав її та й поніс додому. А тут сусідський хлопець:

— Так ти — справжній живодер! — каже. — Покажи пташку батькові.

Як на лихо, тут і батько підходить. Я до нього:

— А в мене ось пташка!

— Звідки вона в тебе? — не повірив батько.

Я й признався, де її зловив. Дісталося ж мені тоді на горіхи!

— Зараз же віднеси її до гнізда! Це ж мати, вона виведе маленьких

пташенят, і її сім'я буде більша. Розумієш?

З великою досадою ішов я в Матросів яр. Ось і кущі терну. Садовлю

пташину в гніздо, а вона — кулею в небо, більше я й не бачив її.

Відбилася вона від свого гнізда. А блакитні яєчка так і пропали.

Тепер я не ходжу тією стежкою, що біля тернових

кущів, але мені й досі щемлять пальці, які щипала

пташка, вириваючись на волю. Так легковажно я її

скривдив! Отож недарма кажуть: «Не слухай чужого

розуму...» Я вже нікого й не слухаю. Хоч би там що!

З тих пір я ніколи не заглядаю в пташині гнізда, бо

збагнув: то велика таємниця.

Дата: Прізвище, ім'я:

"ПОКИНУТЕ ГНІЗДО"

(Іван Складанний)

Діагностувальна робота

Навичка читання мовчки

Дата: Прізвище, ім'я:

1.До якого жанру відноситься прочитаний твір?

а) легенда;

б) оповідання;

в) казка.

2.Кущі якої рослини росли в Матросовому яру?

а) ожини;

б) терну;

в) малини.

3.Що знайшов хлопчик в кущах?

а) жалючу кропиву;

б) пташенят;

в) гніздечко з яєчками.

4.Яке прислів’я найточніше передає головну думку твору?

а) Чужим розумом розумний не будеш.

б) Нікому сама птаха в руки не вскочить.

в) Дурне діло не хитре.

5.Продовж речення.

Садовлю пташину в гніздо, а вона ________________________________

__________________________________________________________________

6.Віднови порядок подій в тексті.

Так легковажно я її скривдив!

Про свою знахідку я розповів Миколці.

— Так ти — справжній живодер!

Не слухай чужого розуму...

Той спів не раз я слухав...

7.Заміни одним словом.

Дісталося на горіхи - ____________________________________________

8.Чому нас вчить прочитаний твір? Вирази свою думку.

______________________________________________________

______________________________________________________

______________________________________________________

______________________________________________________

______________________________________________________

______________________________________________________

Підсумок. Домашнє завдання: стор.75 - 76 , виразно читати вірш М . Савки " Запах Різдва".



Мистецтво

Тема. Різдвяний калейдоскоп  

1. - Діти, незабаром Різдво, Новий рік. Ви чекаєте на подарунки. А щоб зимові святки були веселими, пропоную  повторити різдвяні  пісні : "Нова радість стала"," Го -го-го коза".

2. -Любі діти, сьогодні  ми будемо  вирізати  сніжинку з різних матеріалів.

-Наступного уроку ми будемо робити оздоблення сніжинки різними прикрасами . Пропоную  на ваш вибір: семитричний візерунок або несиметричний візерунок. 

2. Перегляньте презентацію  до уроку  на тему : "Різдвяний  калейдоскоп" .

https://docs.google.com/presentation/d/1WVNGauosEg5vjkXqPOji872uupV0h9ak/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

   3.  Повторення правил з ТБ при роботі з  ножицями.

4. Практична робота. Презентація сніжинок.

Комментариев нет:

Отправить комментарий