вторник, 2 мая 2023 г.

 5 травня  2023 рік 

Математика ( стор.  114)

 Тема. Досліджуємоємо задачі на спільну роботу

  1. - Любі діти, сьогодні ми будемо   розв'язувати  задачі   на спільну роботу  ,  вирази і рівняння .

  2 . Запиши  трицифрові  числа в порядку зростання від  995 до 1005 .

3. Перегляньте  презентацію " . Розв'язуємо задачі  на спільну роботу  " ,  виконайте  творчі і логічні завдання  стор.  114 .

https://docs.google.com/presentation/d/1JN5-MagxeDJQu7xc9ZnZqhWxnHNPfWmT/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

 4.Розв'яжи приклади.

60 : 15=                         4 * 50 =

68 : 34 =                         63 * 3  =

100 : 25 =                       10 * 111 =

5. Розвяжи задачу.

Іванко за 1 хвилину розв'язує 7 прикладів, а Марійка - 3 приклади. Скільки  прикладів розв'яжуть діти за 3 хвилини?

Підсумок. Домашнє завдання: розв'язати  приклади №6, № 4(1,2 ст),стор. 114

 Читання 

Тема. Діагностувальна робота. Читання вголос «Мед для мами» 

     1. -Любі діти ,  сьогодні на уроці  ми виконаємо діагностувальну роботу. Читання вголос «Мед для мами» 

 2. Уважно прочитайте текст і  виконайте  у зошиті завдання для перевірки розуміння прочитаного . Позначте, скільки слів за хвилину ви читаєте.

  Діагностувальна робота. Читання вголос «Мед для мами» 

Мати послала  Олега і Романа до дідуся. Він у сусідньому селі живе.

          Зраділи хлопці: давно не були в дідуся. У нього в садку яблука смачні, ото вже поласуємо, думають.

     Принесли дідусеві нову вишиту сорочку, що мати передала. Подякував   дідусь і каже:

Ідіть, діти, в садок, ласуйте яблуками.

          Побігли хлопці у садок, наїлися яблук. Дідусь поставив на столі тарілку меду. Взяли вони по ложці й не можуть більше. Зібралися хлопці додому. Дав дідусь баночку меду й каже:

Хай і мама покуштує.

          Пішли хлопці. Дорога далека. Захотілося їсти. Сіли під вербою, з’їли трохи меду. Та й знову йдуть. Захотілося їсти ще дужче. Ще сіли, наче й небагато з’їли, а меду лишилося тільки на денці.

          Ще раз сіли… Баночка стала порожня.  Підійшли до хати, сіли під явором та й думають: “Що ж мама скаже?”

Вийшла мама з хати, дивиться – хлопці плачуть.

          Чого це ви плачете? – стривожилася мати.

     Розповіли сини, як мед поїли. Мама зраділа, сміється. Хлопці дивуються, питають:

          Мамо, чого ви радієте?

Того, що ви плачете…       (163 слова)

                                                                                 Василь Сухомлинський

 

Завдання для перевірки розуміння прочитаного                             

1. Мама послала синів до

А) тітки;

Б) сусідів;

В) дідуся.

2. Дідусь передав мамі

А) букет квітів;

Б) баночку меду;

В) гарну хустку.

3. Хлопці плакали, тому що

А) стомилися;

Б) мед поїли;

В) злякалися.

4. Обери заголовок, який найкраще підходить до тексту.

А) Банка меду

Б) Як хлопці мед поїли

В) Олег і Роман

5. Добери синоніми до слів.

Ласували – ­­­­­­­­­­­­­­­­­­________________________________________________________

Розповіли – _______________________________________________________

Сміється – ________________________________________________________

6. Поміркуйте. Чому плакали хлопці?

                           Чому мама зраділа ?

Оцінювання тестової роботи з перевірки навички читання вголос.

1.Читання вголос:   спосіб ______(б.)   темп ______(б.)

2. Розуміння прочитаного: ______ (б.)

 

Домашнє завдання: стор. 151 , виразно читати вірш .

               

  Я досліджую світ ( стор. 141 - 143 )

Тема. Як запобігти небезпечним ситуаціям у побуті ?

1.- Любий  друже, ми  вивчаємо  тему : "  Людина в суспільстві ". Ти виконаєш творчі завдання  по вивченій темі. 

2. Переглянь презентацію на тему:"  Як запобігти небезпечним ситуаціям у побуті ?  ",   виконай творчі завдання.

https://docs.google.com/presentation/d/1pL0l40GvS6KMvwK1q2m1xoW_I3rraUWq/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

Підсумок. Домашнє завдання: читати стор. 141 -143 , дати  відповіді на запитання .

Комментариев нет:

Отправить комментарий