суббота, 2 сентября 2023 г.

 4 вересня

Математика ( стор. 6 )

 Тема. Числовий промінь. Порівняння чисел

  1. - Любі діти, сьогодні ми будемо порівнювати числа, розв'язувати  задачі , вирази і рівняння .

  2 . Запиши круглі  трицифрові  числа в порядку зростання від  100  до 1000 .

3. Перегляньте  презентацію " Числовий промінь. Порівняння чисел  " ,  виконайте  творчі і логічні завдання  стор.  6.

Домашнє завдання: скласти і розв'язати  задачі 12 ,завдання 13, стор.6.

Я досліджую світ ( стор. 4 -7 )

Тема. Як наука допомагає нам пізнавати навколишній світ

1.- Любий  друже, ми  вивчаємо  тему :" Подорожуємо  Україною".   

2. Переглянь презентацію на тему:" Як наука допомагає нам пізнавати навколишній світ ", виконай творчі завдання.

https://docs.google.com/presentation/d/14lcFTvHioy3qe5Mdx3q-fPUkkZ5jfI3J/edit?usp=drive_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

Підсумок. Домашнє завдання: читати стор.4 - 7, дати  відповіді на запитання .

Українська мова( стор.4 -5)

Тема. Знайомство з підручником. Державні символи. Пригадую, що я знаю про звуки і букви

1.- Любий  друже, ми  вивчаємо  тему :" Повторюємо знання про звуки і букви".   

2. Переглянь презентацію на тему: Знайомство з підручником. Державні символи. Пригадую, що я знаю про звуки і букви  ", виконай творчі завдання.

https://docs.google.com/presentation/d/1zmbHEleZfomsUQJZUz-ALkhv0wDP7pHf/edit?usp=drive_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

 Домашнє завдання: виконати вправу 8, стор. 5 ,побудувати звукові моделі виділених слів.

 Читання ( стор. 1-3 )

Тема. Вірш Ліни Костенко «Вже брами літа замикає осінь…». Настрій твору. Вислови з переносним значенням. Скринька

 1. -Любі діти , ми вивчаємо тему "  Осінь в школу кличе на урок ".

- Сьогодні на уроці  ми  познайомимося із  віршем Ліни Костенко «Вже брами літа замикає осінь…».

2. Перегляньте презентацію  до уроку : 

https://docs.google.com/presentation/d/1wW4uqhuYyxL6FiVP5FvIO9v_1D-atvr3/edit?usp=drive_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання:  виразно читати  вірш , стор. 3; намалювати малюнки до вірша.



 

Комментариев нет:

Отправить комментарий