среда, 18 марта 2020 г.

Шановні учні .Пропоную завдання з 23 по 27 березня 2020 р.

Понеділок 23 березня.

Математика: виконати задачу на знаходження швидкості №880 повторити формули на знаходження часу, відстані, швидкості
Картинки по запросу "формули швидкості часу відстані"
Укр.мова: повторити правила про часи дієслів (стор .146-150), переглянь таблицю часи дієслів:
Картинки по запросу "часи дієслів"
  виконати вправи 297,309.

Вівторок 24 березня

Математика: навчаемося розвя'зувати вирази з багатозначними числами.
Розв'язати приклади №883, №885, №886, задачу №891.

Повторити задачі на знаходження площі. Згадати формули площі прямокутника і квадрата

Картинки по запросу "формули площі прямокутника і квадрата"
Шановні учні пропоную виконати завдання за таблицею:
Картинки по запросу "формули площі прямокутника і квадрата"
Літературне читання: прочитати оповідання Дж. Родарі "Дорога, що нікуди не вела" (ст.151-154)
Перевір свої досягнення:
Тест до казки Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела» за підручником О.Я.Савченко 4 клас
1.Куди вели 3 дороги?
А) 1-в ліс, 2-до міста, 3-до моря;
Б)1-до міста, 2-нікуди, 3-в ліс;
В)1-до моря, 2-до міста, 3-нікуди.
2.Як прозвали Мартіно?
А)Дурна Голова;
Б)Вперта Голова;
В)Впертий Мартіно.
3.Що було обабіч третьої дороги?
А)море; Б)місто; В)живопліт.
4.Кого в тунелі зустрів Мартіно?
А)пса; Б)ведмедя; В)вовка.
5.Що побачив Мартіно за гратами?
А)ліс; Б)палац; В)свій дім.
6)Що привіз Мартіно для друзів?
А)батоги; Б)подарунки; В)камінці.

Середа 25 березня

Українська мова: пропоную вивчити дієвідміни дієслів:
Картинки по запросу "таблиця дієвідмін"

Картинки по запросу "таблиця дієвідмін"Картинки по запросу "тести дієслів минулого часу"
Прочитай слова вставляючи слова в пропущенні букви "е чи и":
Каж..мо, пиш..мо, кос..те, ід..те, підвез..ш, сид..ш, роб..мо.
Міркуємо так: ставимо слово каж..мо у 3 особу множини - каж-уть (1 дієвідміна - вставляй е).
Кажемо пиши с буквою е.
Міркуємо так: ставимо слово кос..те у 3 особу множини - кос-ять (2 дієвідміна - вставляй и).
Косимо пиши с буквою и.
Виконай вправи 308. Правило сторінка (156-158).

Російська мова: вивчаємо написання "ъ и ь". Правило ст. 129-130. Вправи: 332, усно 329.
Картинки по запросу "таблица правописания ъ и ь"
Виконай тест:
Картинки по запросу "написання "ъ и ь""

Природознавство:вивчаємо водойми. Виконай тестування за презентацією.


Самостійно попрацюй за підручником (ст. 141-143). Виконай навчальний проект "Водойми рідного краю, їхній стан та охорона".

Четвер 26 березня

Математика: вчимося розв'язувати рівняння з багатозначними числами
(переглянь відео і виконай завдання №888, №905, задачу №887)


Українська мова: вивчаємо дієслова минулого часу: 

Картинки по запросу "таблиця змінювання дієслів минулого часу"
Виконайте за схемою розподільний диктант: читало, грав, співала, дихав, сміялася, писав, гріло, знала, текло, вітав, танцювала.
Виконайте вправу 313, 314.

Літературне читання: хрестоматія сучасної української дитячої літератури.
Ірен Роздобудько "Як зніматимуся в кіно". Прочитати, скласти тест до тексту.

П'ятниця 27 березня

МатематикаЗадачі на пропорційне ділення:


Розв’яжи задачу 1. Зістав задачі 1 і 2. Як зміна вплине на розв’язання задачі 2? Розв’яжи її, скориставшись підказками.
1) Оля і Юля купили однакову кількість тістечок: Оля – за ціною 12 грн, а Юля – за ціною 13 грн. Скільки заплатила Юля, якщо Оля заплатила 60 грн?
2) Оля і Юля купили однакову кількість тістечок: Оля – за ціною 12 грн, а Юля – за ціною 13 грн. Скільки гривень заплатила кожна дівчинка, якщо разом вони заплатили 125 грн?
Картинки по запросу "задачі на знаходення 4 пропорційного"
 Розв'язати приклади 892, усно 895, 896.

Російська мова: Правила сторінка 133, виконайте вправу 336, усно 337
Прочитай та запам'ятай "Непроизносимые согласные"
Картинки по запросу "непроизносимые согласные"

Природознавство: вивчаємо природні зони України. Читати підручник (ст. 144-148) намалювати карту природних зон України (Див. підручник ст.148)
Картинки по запросу "природні зони України"

Комментариев нет:

Отправить комментарий