понедельник, 11 апреля 2022 г.

  12 квітня 2022 рік

Я  пізнаю світ( уроки 238 -240, тиждень 27)

Тема. Рельєф Болгарії.

1.Хвилинка афірмації.


2. Болгарія - гірська країна. По її території тягнуться гірські хребти :Стара Планіна, Родопи. Найвища гора в Болгарії - Мусала, висота 2925 метрів . Болгарія має вихід до Чорного моря, є рівнини, ріки, одна із котрих -Дунай.

6. Візьми участь у географічному  дослідженні. Виконай завдання, перевір за презентацією.

7. Попрацюй з контурною  та фізичною картою Європи. Познач  Болгарію та її кордони, її столицю - Софію, гору Мусала, Чорне море.

8. Висота гори Мусала - 2925 м

9 . Нейробіка від Аї.








Урок 239

Тема. Туристичний маршрут Волинською областю

1. Подорожуємо містом Луцьк Волинської області.


2. Знайди слова , що є в головоломці.

3. Виконай вправу "Мандрівник" за презентацією.



7. Переглянь  твердження" Замок Любарта - пам'ятка Луцька". Перевір.

Вік Луцького  замку - понад 600 років.

Замок має 3 вежі.

У давнину замок було оточено глибоким ровом.

На території замку знімали фільми.

8.Попрацюй з текстом як мовознавець. Визнач самостійні частини мови.

Урок 240

Тема. Повторення: форма фізичного тіла. Поняття в логіці

1. Прочитай лист від Центаврика.


Форма - одна з основних властивостей фізичних  тіл. Усі фізичні тіла мають форму. Форма фізичного тіла -це його зовнішній вигляд, обриси. Повітряна кулька, кристалик солі, краплинка води, м'яч - це фізичні тіла.

Переглянь мультфільм "Капітошка". Поміркуй, чи є краплина води фізичним тілом.

5 . Поглиб знання з логіки про одиничні та загальні поняття.

Якщо,  називаючи  поняття , ми уявляємо лише один предмет, таке поняття є одиничним: Київ, Марс.

Якщо, називаючи поняття, ми уявляємо два та більше предметів - це загальне поняття.

Підсумок. Домашнє завдання. Уроки 238 -240.

Математика (урок 5)

Таблиця ділення на 8. Порядок виконання дії в виразах. Квадрат

1. Запиши числа від 891 до 900 в прямому порядку; від 901  до 910 - у зворотному.

2. Прочитай, дописавши пропущене.


3. Порівняй.
а) 9 сот. 9 од. ... 9сот. 6 дес.;
б) 5 сот. 3 од. ... 5 сот. 7 од.

5. Переглянь презентацію, виконай додавання іменованих чисел у стовпчик.

а) 5 грн 25 к. + 4 грн 5 к;
б) 3грн 10 к. + 4 грн 8к.

6. Вивчи таблицю ділення на 8.

7. Хвилинка Знайка. 
Якщо у виразі без дужок є тільки дії додаваня і віднімання (дії 1 ступеня, або тільки дії множення та ділення (дії другого ступеня), то їх виконують у тій послідовності, у якій вони записані.
4+3-2=5                                                      4*3:2=6
У числовому виразі з дужками, спочатку виконують дії в дужках, потім дії множення та ділення (у тій послідовності у якій вони записані), а після цього - дії додавання і віднімання (у тій послідовності у якій вони записані)
12:2+(10-8) - 7=6+2-7=1

8. Познач порядок дій у поданому виразі. Обчисли.
2* 10+10 * 3;                           5+7 -8;
13+ 6 :2;                                   26 -30 : 5+ 2 *3:
7*2 -5*2;                                   60 + 8 * 4- 16 :8;

10. Задача на кратне порівняння.
На ставку плавало 8  дівчаток і  32  хлопчика. У скільки разів  більше  хлопчиків, ніж дівчаток, плавало на ставку?
Запиши умову, розв'язання, відповідь задачі, Перевір; у 4 рази.
11. Повторимо все про квадрат.

Накресли квадрат зі сторонами 4 см.

Домашнє завдання.
1. Виконай письмове додаваня і віднімання трицифрових чисел у стовпчик.
524+125=                                       866-445=
450+328=                                       965-623=
345+242=                                       578-253=
803+125=                                       938-421=
2. Познач порядок дій та обчисли значення виразу.
а) 8*4-8*2;
б) 15+8*5 -10;
в) 8*6 +8*10 ;
3. Допоможи Кнопочці розв'язати задачу на кратне порівняння чисел
У бідоні 24 л молока , а в глечику -8 л .  У скільки разів менше  молока в глечику, ніж  у бідоні ?
4. Допоможи Хвалькові накреслити квадрат, познач його.Сторони квадрата дорівнюють 5 см.
Любі діти. Дякую за  гарну роботу !




Комментариев нет:

Отправить комментарий