вторник, 5 апреля 2022 г.

 6  квітня 2022 рік

Математика ( урок 2, частина 8)

Тема. Таблиця множення числа 8. Задачі на кратне порівняння чисел

1. Запиши числа від 761  до 770 в прямому порядку;  від 791  до 800 - у зворотньому порядку.

2. Гра " Фотоапарат".

3. Порівняй.

6 грн 35 к.    6 сот. 9 дес.;

9 сот. 8 од.      1 сот. 2 дес.;

4. Виконай додавання іменованих чисел  письмово у стовпчик.

6 грн 35 к. + 3 грн 20 к.;          5 грн 50 к.+ 2 грн 25к.


5. Таблиця множення на 8.

Заповни порожні клітинки і запиши у зошит.

8*1 = 8

8 * 2 =

8* 3 =24

8 * 4 = 

8 * 5 =

6. Вивчи таблицю множення на 8 за презентацією.


7. Пригадай компоненти дії множення. Заповни таблицю.
Перший множник  5 8 4 8 3 8
Другий множник   8 2 8 6 8 8
Добуток                  - - - - - - - 

8. Прочитай, прискорюючи темп. Запам'ятай.

Щоб виконати кратне порівняння чисел, тобто знайти, у скількі одне число більше чи менше за інше, потрібно більше число поділити на менше.

Наприклад: у скільки разів 36 більше від 4?

Розв'язання: 36:4=9.

Відповідь: у 9 разів.

Дай відповідь на запитання.

а) У скільки разів 12 більше 2?

б) У скілки разів 14 більше від 7?

9. Хвилинка Знайка. Сьогодні ми навчимося розв'язувати задачі на кратне порівняння чисел.

Задача

Іринка розв'язала 14 прикладів, а Олег - 7. У скільки разів більше прикладів розв'язала Іринка, ніж Олег?

Іринка - 14 пр.      ↕  у ? разів більше

Олег - 7 пр.

Розв'язання

14:7=2(р.)

Відповідь; у 2 рази більше прикладів розв'язала Іринка, ніж Олег.

Запиши умови розв'язання задачі у зошит.

Запам'ятай! Щоб узнати в скільки раз більше чи менше число, поділити треба враз.

Домашнє завдання. Сторінка чемпіонів. Розв'яжи задачі.

Оля купила 5 зошитів уклітинку и 30 зошитів у лінійку. У скільки разів менше зошитів у клітинку, ніж у лінійку, купила Оля?

У клітинку - 5 з.  ↕  у ? разів менше.

У лінійку - 30 з.

Я пізнаю світ (уроки 235 - 237, тиждень 27)

Тема. Географічне положення Болгарії. Чому зникла трипільська культура?

1. Визнач завдання до уроків.

2. Переглянь  відеофрагмент. Дай відповідь на запитання.

Чому троянду називають символом Болгарії?

3. Розгадай ребус.

Відповідь :долина троянд.

5. Пригадай основні й проміжні сторони світу, познач на карті Європи.

6. Попрацюй із фрагментом карти Європи (с.4). Знайди  Україну, Болгарію та столиці цих країн.

7. Виконай тест. Ключове слово : Софія.

9. Нейробіка від Аї.






10. За свідченням археологів, трипільська культура раптово зникла: люди залишили свої поселення, але й не створили своїх. Трипільці виснажили грунти, врожаї зменшилися. Придатних для землеробства земель уже не було, а люди не навчилися використовувати добрива. Клімат став холоднішим, почастішали посухи. Трипільці стали частиною іншого племені.

Урок 230

Тема. Повторення: фізичне тіло, природа, матерія. Поняття в логіці

Прочитай лист Центаврика, виконай завдання.





2. Переглянь уривок мультфильму "Як песик і кошеня мили підлогу".

3. Розглянь світлини. Знайди волинку - народний духовий інструмент Болгарії.
4. Давньогрецький учений Арістотель намагався знайти відповідь на запитання: Як ми міркуємо?
Роздумуючи над цим, створив логіку - науку про правильне мислення. Складовою логіки є поняття. Поняття - це думка, виражена словом або словосполученням, яке називає предмет і відповідає на питання хто? що? Предметами в логіці вважають живі та неживі, реальні та умовні об'єкти. Стіл, троянда, цифра, буква - це поняття. 
Відповідь до ребусу: волинка. Це поняття.
Урок 237
Тема. Діагностична робота з біології.
1. Переглянь відеофрагмент "краса волинського лісу". Дай відповідь на запитання Розумниці.
3. Виконай діагностичну роботу з біології, варіант 1. Відповіді запиши під сонечками

1. Орган, який закріплює рослину в грунті, поглинає з грунту воду та поживні речовини,- це... 

А - стебло;

Б - корінь;

В - листок.

2. Рослини, які мають одне тверде стебло,- це...

А - дерева;
Б - кущі;
В - трави.

3. Орган квіткової рослини, з якого утворюється плід,- це...
А - листок;
Б - насіння;
В - квітка.

4. Умови, необхідні для проростання насіння,- це...
А - вода,тепло, повітря;
Б - повітря, світло, тепло;
В - тепло, повітря, грунт.

5. Рослини, які скидають листя в несприятливу пору року (узимку), називають...
А - вічнозеленими;
Б - листопадними;
В - листяними.

6. Наука, що вивчає живу пироду,- це...
А - географія;
Б - хімія;
В - біологія.

7. Познач гілки листяних дерев.
Ялина  Клен Кедр Береза
    А         Б       В      Г

8. З'єднай частини речень так, щоб утворилися правильні твердження.

1. Дикорослі рослини                А використовують в медицині.

2. Декоративні рослини             Б ростуть у природі самі собою.

3. Лікарські рослини                  В використовують для оздоблення населених пунктів, парків.

9. Намалюй квіткову рослину - помідор. Укажи плід, стебло, листок.
Перевір свої відповіді за презентацією. Оціни отриманий результат, зафарбувавши сонечко із числом.

Підсумок. Домашнє завдання. Уроки 235 - 237, тиждень 27.
Любі діти, дякую за гарну роботу.



















Комментариев нет:

Отправить комментарий