воскресенье, 20 ноября 2022 г.

 22  листопада  2022 р.

 Математика ( стор. 82 - 83)

  Тема.  Знаходимо ціле за величиною його  частини

  1. - Любі діти, сьогодні  ми  будемо  знаходити  ціле за величиною його  частини 

2.  Повторимо  величини - довжини, маси, місткості.

1 м = 100 см          1 кг =1000 г                   1 см = 10 мм             1 год = 60 хв

1м = 10 дм              1 ц = 100 кг                   1 дм=  10 см            1 доба = 24 год  

 2 .Повторіть таблицю множення на 3  , запишіть добутки в порядку зростання і спадання .

3. Перегляньте  презентацію "  Знаходимо ціле за величиною його  частини ",    виконайте  творчі і логічні завдання № 1 -6,  стор. 92 -93.

https://docs.google.com/presentation/d/1OD0VBWCNIBTyobFiq-OkQyS7EhzsFgwf/edit?usp=share_link&ouid=108766728883044741319&rtpof=true&sd=true

4.  Пропоную пісню "Звичайні дроби". Запишіть у зошит дроби, які  ви побачили в презентації.

 Підсумок. - Любі діти, ми навчилися  виміряти довжини відрізків.

Домашнє завдання: стор. 92  , завдання 4, 6.


Українська мова ( стор. 61 -63 )
Тема. Правильно переношу слова з   апострофом  після  префіксів 

   1.- Мої  любі  учні , сьогодні ми  будемо вчитися  утворювати  слова за допомогою префіксів . Навчимося писати у словах  апостроф після  префіксів.

2. Переглянь презентацію " Будова слова". Зроби висновок:  

Префікс - частина слова, що стоїть перед коренем. Наприклад: виїхали, приїхали.

Апостроф ставимо після префіксів, які закінчуються на твердий приголосний звук, перед буквами я, ю , є, ї , які позначають два звуки. Наприклад: з'їсти, під 'їзд, з 'єднати .

Переносити слова з апострофом по складах. Апостроф залишається з попереднім складом.

Наприклад: роз'-яснили.

3. Перегляньте презентацію до теми "    Правильно переношу слова з   апострофом  після  префіксів   ", виконайте творчі  та цікаві завдання у підручнику  стор. 61 -63.

https://docs.google.com/presentation/d/1wovmXNsnG5vGh2psx5kuqYC8hgzAS47B/edit?usp=share_link&ouid=108766728883044741319&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання: стор.61 правило, стор. 61,  впр. 8 . 



 Я досліджую світ ( стор. 52 - 53)

Тема. Як люди товаришують із вітром  ?

1.- Любий  друже, ми  вивчаємо  тему : " Вітер і погода". Ти довідаєшся про вітер як  складову частину природи.

2. Переглянь презентацію на тему:"    Як люди товаришують із вітром    ? ",   виконай творчі завдання.

https://docs.google.com/presentation/d/1EHM7KmpJejonjebnIzdxTfNA9hKilbH7/edit?usp=share_link&ouid=108766728883044741319&rtpof=true&sd=true

Підсумок. - Любі діти, розкажіть як люди товаришують з вітром.

Домашнє завдання:  стор. 52 -53 , читати і переказувати. Склади розповідь про використання енергії вітру в давнину.

Праця

Тема. Створення орнаменту з різних матеріалів( папір)

1. Любі третьокласники, незабаром Новий рік,  пропоную виготовити коробочки і конусоподібні ємкості для новорічних подарунків. Прикрасьте свої вироби орнаментом в техніці декупажу.

2. Перегляньте презентацію на тему: " Створення орнаменту з різних матеріалів( папір)".

https://docs.google.com/presentation/d/185hxHXmVokVmBSO-KJx_ZILZ5ZyZeEDn/edit?usp=share_link&ouid=108766728883044741319&rtpof=true&sd=true

3. Виконайте практичну роботу . Правила з БЖ виконуй!

4. Презентація  робіт. Підсумок.

Комментариев нет:

Отправить комментарий