суббота, 18 марта 2023 г.

 23  березня 2023 рік 

Математика ( стор. 88 - 89)

 Тема. Відкриваємо спосіб   множення  трицифрового числа на одноцифрове 

  1. - Любі діти, сьогодні  ми  будемо  множити  трицифрове число на  одноцифрове,   розв'язувати  задачі ,  вирази і рівняння .

  2 . Запиши круглі трицифрові  числа в порядку зростання від  295 до 305 .

3. Перегляньте  презентацію " Відкриваємо спосіб   множення  двоцифрового числа на одноцифрове   " ,  виконайте  творчі і логічні завдання  стор. 88 - 89.

https://docs.google.com/presentation/d/14VCxjhYvDLZHVfAIzuhOb0HdAjltmjoc/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

 4.Практична робота. Множення двоцифрового числа на одноцифрове

Наприклад: 125 * 4 = ( 100 +20 + 5) * 4 = 100 * 4 + 20 * 4 + 5 * 4 =400+ 80 + 20 = 500

Розв'яжи приклади.

216 * 4=                         245 * 3 =

136 * 3 =                         164 * 2 =

352 * 5 =                         326 * 8 =

5 .Повторюємо  ділення з остачею

25 : 4 = 6 ( ост. 1)              Перевірка: 6 * 4 + 1 = 25

6.Розв'язуємо  приклади з остачею .

 Перевіряємо  ділення з остачею.

42 : 4 =                        89 : 9 =

 68 : 8 =                        48 : 5 = 

5. Розвяжи задачу.

Оля протягом 10 днів читала по 9 сторінок, а Ігор 12 днів - по 10 сторінок. На  скільки більше сторінок прочитав Ігор, ніж Оля ?

Домашнє завдання : розв'язати стор.  88 - 89 , завдання № 6, задача 8  .

Українська мова ( стор.  127 - 129  )

Тема.  Розрізняю  розповідні, питальні і спонукальні речення, окличні й неокличні

  1.-   Любі  учні , сьогодні ми  будемо   розпізнавати види речень за метою висловлювання та за інтонацією .

   2. Розглянь опорну таблицю. 

                                      Згадай види речень 

за метою висловлювання                       за інтонацією

 розповідні                                                  окличні

питальні                                                     неокличні

спонукальні

3. Перегляньте презентацію до теми "  Розрізняю  розповідні, питальні і спонукальні речення, окличні й неокличні ", виконайте творчі  та цікаві завдання  № 1 - 9 , стор.  127- 129.

https://docs.google.com/presentation/d/1aT-mnFG7LcWpUnik3AsEwh4U53iZtepP/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

4. Підсумок по темі:" Розрізняю  розповідні, питальні і спонукальні  речення, окличні й  неокличні ".                                                                                                                                 

Я досліджую світ ( стор. 116 )

Тема. Де на Землі є мікроорганізми ?

1.- Любий  друже, ми  вивчаємо  тему : "  Людина і жива природа ". Ти довідаєшся  про мікрооганізми .

2. Переглянь презентацію на тему:  "  Де на Землі є мікроорганізми ?  ",   виконай творчі завдання.


3. Підсумок.

 Бактерії - це мікроби паличкоподібної, кулястої, ниткоподібної, звивистої або іншої форми.

До світу ще менших мікроскопічних організмів належать віруси, що спричиняють небезпечні хвороби для людей, тварин і рослин.

Домашнє завдання:  стор.  116  , читати і переказувати. 

Мистецтво

Тема. Гумор у мистецтві

         1. - Діти, сьогодні на уроці  ми поговоримо про музику жартівливого характеру.          

            2.-Любі діти, сьогодні  ми познайомимося   з українською народною   піснею                  "Грицю, Грицю, до роботи" .                                                             

 3. Перегляньте презентацію  "  Гумор у мистецтві  ".                                             

https://www.youtube.com/watch?v=9KDaDI1L34o 

  4.Практична робота.                                                                                                              

Ознайомлення з українською народною піснею "Грицю, Грицю, до роботи" .

https://www.youtube.com/watch?v=YBy8BrZ4Ais

   Підсумок .                                                                                                                            


Комментариев нет:

Отправить комментарий