воскресенье, 15 января 2023 г.

 19 січня 2023 р.
 Математика ( стор. 19 -20)
 Тема.   Додаємо і віднімаємо  числа на основі нумерації

  1. - Любі діти, сьогодні  ми  будемо вивчати трицифрові числа,  розв'язувати  задачі   ,  вирази і рівняння .

  2 . Запиши круглі трицифрові  числа в порядку спадання: 220, 500, 100, 340, 690, 960, 840, 660, 350, 700 .

3. Порівняй числа : 900 ... 606, 400 ... 300, 1000 ...800, 670 ...707;

4. Перегляньте  презентацію "   Додаємо і віднімаємо  числа на основі нумерації    ",    виконайте  творчі і логічні завдання  стор. 19 - 20 .

https://docs.google.com/presentation/d/1L3dO6O7BpTXbacqY0L9TI85exMoJfpwq/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

 5озв'язуємо  приклади.

199 + 1=                 100 - 1 =

299 + 1 =                 500 - 1 =

 999 + 1 =                 900 - 1 =

Домашнє завдання :стор. 20, завдання № 7 , задача № 8.

Українська мова ( стор.  92 -93  )
Тема.  Розпізнаю прикметники

  1.-   Любі  учні , сьогодні ми  будемо вчитися  розпізнавати прикметники  .

   2. Повторимо правило.

Частина мови, яка називає ознаки предметів і відповідає на запитання який? яка? яке? які?,  називається прикметником.

Наприклад: ріка( яка?) гірська,  міста( які?) великі, сонце ( яке?) яскраве, край (який?) степовий. 

Висновок: прикметник стоїть у тому роді та числі, що і іменник.
3. Перегляньте презентацію до теми "    Розпізнаю прикметники  ",виконайте творчі  та цікаві завдання  № 1 - 10, стор.  92 - 93 .

https://docs.google.com/presentation/d/1M65IkfEekXQCW8EMixhcnYGBqWUHzEXM/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання: правило стор. 92 ; стор. 93,  вправа 7 .


Я досліджую світ ( стор. 80- 81 )

Тема. На які  групи поділяють  культурні рослини ?

1.- Любий  друже, ми  вивчаємо  тему : "  Людина і жива природа ". Ти довідаєшся  про рослини та середовища їх існування.

2. Переглянь презентацію на тему:"   На які  групи поділяють  культурні рослини ?    ",   виконай творчі завдання.

3. Підсумок. Культурні рослини поділяють на такі групи: харчові, кормові, лікарські, квітково- декоративні.

 Усі живі організми живляться, дихають, розмножуються, здатні рухатися. 

https://docs.google.com/presentation/d/1IdRchtlyICD9eSJ1vdE5PKYUd_Ppytuh/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання:  стор.80- 81   , читати і переказувати; намалювати культурні рослини.

Мистецтво

Тема. Мандрівка у світ фантастики ( продовження) 

1. - Діти, сьогодні на уроці  ми поговоримо про  фантастичні образи в мистецтві . Назвіть їх. Пропоную переглянути фрагмент мультфільму "Карлсон, який мешкає на даху"(Швеція).    -Який   Карлсон  ? Що він умів робити? З ким він дружив?

2.Любі діти, сьогодні  ми будемо співати пісні про дитинство . Познайомимося з піснею " "Планета дитинства"(музика і вірші Д. Пташинської); створення мелодії до вірша.

3. Практична робота. Підсумок.

                      

                                               

Комментариев нет:

Отправить комментарий