среда, 25 января 2023 г.

   2 лютого 2023 р.

 Математика ( стор. 39 -40)
 Тема. Вивчаємо одиницю вимірювання маси : 1 грам, 1 тонна

  1. - Любі діти, сьогодні  ми  будемо працювати з іменованими числами ,  розв'язувати  задачі ,  вирази і рівняння .

  2 . Запиши круглі трицифрові  числа в порядку зростання: 320, 900, 150, 840, 790, 660, 940, 360, 550, 1000 .

3. Згадай, як  помножити число на 10, 100; виконай множення чисел.

8 * 10 =                10 * 9 =

8 *100 =                100 * 9 =

4. Перегляньте  презентацію "   Вивчаємо одиницю вимірювання маси : 1 грам, 1 тонна   ",    виконайте  творчі і логічні завдання  стор.  39- 40.

https://docs.google.com/presentation/d/13WeIi-03UtN-DHi8DHwy_ZsdbNqNntpw/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

Висновок. Для вимірювання великої маси, наприклад, вантажівки, використовують більшу  одиницю вимірювання маси - 1 тонна( 1 т) . А  масу цукерки зручно виміряти меншою міркою -1 грам ( 1 г).

 5озв'язуємо  приклади.

30 * 3 =                 400 : 4= 

60 : 3 =                  80 : 40 = 

 500 * 2 =                400 : 200 =

6.Подай величини в інших одиницях вимірюання.

9 т =... ц

7 ц =... кг

Домашнє завдання : розв'язати стор. 40, завдання № 5, №7.


Українська мова (підручник стор.   101 -102  )
Тема.  Прикрашаю своє мовлення  прикметниками

  1.-   Любі  учні , сьогодні ми  будемо вчитися  прикрашати своє мовлення  прикметниками    .

   2. Повторимо правило.

Частина мови, яка називає ознаки предметів і відповідає на запитання який? яка? яке? які?,  називається прикметником.

Наприклад: ріка( яка?) гірська ( жін. р.),  міста( які?) великі, сонце ( яке?) яскраве ( сер.р.), край (який?) степовий (чол. р.). 

 Прикметники чоловічого роду мають закінчення - ий, - ій , жіночого роду - а, - я, середнього роду - е, - є .

Висновок: прикметник стоїть у тому роді та числі, що і  іменник. Наприклад : сонячний день - сонячні дні.
3. Перегляньте презентацію до теми "   Прикрашаю своє мовлення  прикметниками    ", виконайте творчі  та цікаві завдання  № 1 - 11 , стор.   101 -102.

https://docs.google.com/presentation/d/1OwnQDhTHwhQRDkZIKOVDJpGLn3InZZXU/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

Підсумок. Щоб ваше мовлення було гарним, прикрашайте його прикметниками.

Домашнє завдання:  стор. 102,  вправа 11.


Я досліджую світ ( підручник  стор. 88 - 89 )

Тема.  Як підтримувати різноманітність  рослин на землі  ?

1.- Любий  друже, ми  вивчаємо  тему : "  Людина і жива природа ". Ти довідаєшся  про рослини та середовища їх існування.

2. Переглянь презентацію на тему:"   Як  підтримувати різноманітність  рослин на землі ?",   виконай творчі завдання.

https://docs.google.com/presentation/d/1l1HQlFGoJsb5bF5eZgK-VytylKr_CEVg/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

3. Висновок. Щоб запобігти зникненню рослин, потрібно здійснювати такі дії :

1. Опублікувати види рослин, яким загрожує небезпека. Червона книга.

2.Створювати державні заповідники дикої природи.

3. Розширювати знання про роль для свідомого її збереження.

Завдяки рослинам у повітрі є кисень. Рослини очищують повітря від забруднення.

Домашнє завдання:  стор. 88- 89 , читати і переказувати; намалювати рослини, які занесені до Червоної книги.

                                               


Мистецтво

Тема. Чарівні дива ( продовження ) 

1. - Діти, сьогодні на уроці  ми поговоримо про  фантастичні образи зими . Назвіть їх. Пропоную переглянути фрагмент мультфільму "Снігова королева ".    - Назвіть головних героїв казки " Снігова королева " .

2.Любі діти, сьогодні  ми будемо співати пісні про зиму, дитинство . Познайомимося з піснею  " Баба Снігова " ( музика і вірші М. Равенка), повторимо пісню "Планета дитинства"(музика і вірші Д. Пташинської).

3. Практична робота. Підсумок.

Комментариев нет:

Отправить комментарий