пятница, 20 января 2023 г.

 26  січня 2023 р.

 Математика ( стор. 29 -30)
 Тема.   Досліджуємо задачі

  1. - Любі діти, сьогодні  ми  будемо вивчати трицифрові числа,  розв'язувати  задачі   ,  вирази і рівняння .

  2 . Запиши круглі трицифрові  числа в порядку зростання : 320, 300, 200, 340, 590, 860, 840, 760, 950, 400 .

3. Порівняй числа : 700 ... 706, 800 ... 400, 900 ...800, 570 ...707;

4. Перегляньте  презентацію "   Досліджуємо задачі   ",    виконайте  творчі і логічні завдання  стор. 29 - 30 .

https://docs.google.com/presentation/d/11GGqBw_9NbFJUsNhhag0QR3qb4x1yGiu/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

5. Розв'язуємо  задачі  на різницеве порівняння двох добутків.

 Петрик купив 7 ручок  по 7  гривень і  5 зошитів по 5 гривень. На скільки гривень більше заплатив Петрик за  ручки, ніж за зошити ?

6.Розв'язуємо  задачі  на кратне порівняння двох добутків   

 До магазину привезли 10 пакетів цукру по 5 кг і  5 пакетів рису по 2кг . У  скільки разів більше  кілограмів привезли цукру,  ніж  рису  до магазину?

 7озв'язуємо  приклади.

190 + 10=                 460 - 20 =

290 + 10 =                 550 - 200 =

 970 + 20 =                 980 - 40 =

Домашнє завдання :стор. 30, завдання № 7 , № 8 .

Українська мова ( стор.  92 -93  )
Тема.  Змінюю  прикметники за числами

  1.-   Любі  учні , сьогодні ми  будемо вчитися  змінювати прикметники  за числами .

   2. Повторимо правило.

Частина мови, яка називає ознаки предметів і відповідає на запитання який? яка? яке? які?,  називається прикметником.

Наприклад: ріка( яка?) гірська,  міста( які?) великі, сонце ( яке?) яскраве, край (який?) степовий. 

Висновок: прикметник стоїть у тому роді та числі, що і  іменник. Наприклад : сонячний день - сонячні дні.
3. Перегляньте презентацію до теми "   Змінюю  прикметники за числами    ",виконайте творчі  та цікаві завдання  № 1 - 10, стор.  96 - 97.

https://docs.google.com/presentation/d/1jeh4w-A_8dmNl2Y05KpsyFPb6E7qHeIM/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання: правило стор. 92, 96 ; стор. 97,  вправа 9.


Я досліджую світ ( стор. 84- 85 )

Тема. Якими бувають ліси та луки  ?

1.- Любий  друже, ми  вивчаємо  тему : "  Людина і жива природа ". Ти довідаєшся  про рослини та середовища їх існування.

2. Переглянь презентацію на тему:"   Якими бувають ліси та луки  ?    ",   виконай творчі завдання.

3. Підсумок. До природних угруповань належать: ліс, лука, степ, річка, озеро.

 Усі живі організми живляться, дихають, розмножуються, здатні рухатися. 

https://docs.google.com/presentation/d/1EAbZ6cnzZ7n_FQOpuL7RAsvYzfZtc1-H/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання:  стор.84- 85   , читати і переказувати; намалювати  рослини, які ростуть у лісах і луках.

Мистецтво

Тема. Чарівні дива 

1. - Діти, сьогодні на уроці  ми поговоримо про  фантастичні образи зими . Назвіть їх. Пропоную переглянути фрагмент мультфільму "Снігова королева ".    - Назвіть головних героїв казки " Снігова королева " .

2.Любі діти, сьогодні  ми будемо співати пісні про зиму, дитинство . Познайомимося з піснею " "Планета дитинства"(музика і вірші Д. Пташинської); створення мелодії до вірша.

3. Практична робота. Підсумок.

                      

              

Комментариев нет:

Отправить комментарий