среда, 25 января 2023 г.

   1 лютого 2023 р.

 Математика ( стор. 37 -38)
 Тема. Вивчаємо одиницю вимірювання довжини: 1 кілометр

  1. - Любі діти, сьогодні  ми  будемо працювати з іменованими числами ,  розв'язувати  задачі ,  вирази і рівняння .

  2 . Запиши круглі трицифрові  числа в порядку зростання: 920, 800, 250, 740, 990, 360, 340, 560, 550, 400 .

3. Згадай, як  помножити число на 10, 100; виконай множення чисел.

4 * 10 =                10 * 6 =

4 *100 =                100 * 6 =

4. Перегляньте  презентацію "   Вивчаємо одиницю вимірювання довжини: 1 кілометр   ",    виконайте  творчі і логічні завдання  стор.  37 - 38.

https://docs.google.com/presentation/d/1arXhKpWWD4KXsHedha92qReNpb1wOs3u/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

Висновок. Для вимірювання великих відстаней використовують більшу мірку - 1 кілометр = 1000 метрів

 5озв'язуємо  приклади.

30 * 3 =                 800 : 4= 

90 : 3 =                  80 : 40 = 

 300 * 3 =                800 : 400 =

6. Заміни числа сумою розрядних доданків.

987             848               457            567

Наприклад: 979 = 900 + 70 + 9

Домашнє завдання : розв'язати стор. 38, завдання № 6,  задача 7.


Українська мова 

Українська мова (підручник стор.  99 - 100  )
Тема.  Визначаю родові закінчення  прикметників

  1.-   Любі  учні , сьогодні ми  будемо вчитися   визначати родові закінчення  прикметників   .

   2. Повторимо правило.

Частина мови, яка називає ознаки предметів і відповідає на запитання який? яка? яке? які?,  називається прикметником.

Наприклад: ріка( яка?) гірська ( жін. р.),  міста( які?) великі, сонце ( яке?) яскраве ( сер.р.), край (який?) степовий (чол. р.). 

 Прикметники чоловічого роду мають закінчення - ий, - ій , жіночого роду - а, - я, середнього роду - е, - є .

Висновок: прикметник стоїть у тому роді та числі, що і  іменник. Наприклад : сонячний день - сонячні дні.
3. Перегляньте презентацію до теми "   Визначаю родові закінчення  прикметників   ", виконайте творчі  та цікаві завдання  № 1 - 7, стор.  99 - 100.

https://docs.google.com/presentation/d/1ZZpENn0THtHljuvldJTK0Y5b7mGQUkhS/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання: правило стор. 99 ; стор. 100,  вправа 7.


Читання(підручник  стор. 98 -103 )

Тема.  Літературні казки.  Сашко Дерманський  " Білячок"

     1. -Любі діти , ми вивчаємо тему"  Літературні казки. Байки ". Сьогодні на уроці  ми  продовжимо  роботу над  казкою   Сашка Дерманського  " Білячок" .

2. Перегляньте презентацію  до уроку  на тему :  Літературні казки. Сашко Дерманський  " Білячок"  .

https://docs.google.com/presentation/d/1ZbMO6eNdPDAOMrtoDN5sjH0zJQalq9x6/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

https://docs.google.com/presentation/d/1iLljEawhq0tIyQV1pONW1CbWVttu3QkC/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

3. Прочитати казку за підручником стор. 98 -103, дайте відповіді на запитання стор. 103. 

Домашнє завдання: стор.  98 -103 ,читати виразно казку в особах ,переказувати за планом. 

Мистецтво

Тема. Чарівні дива (продовження)

1. - Діти, сьогодні на уроці  ми поговоримо про  фантастичні образи зими . Назвіть їх. Пропоную переглянути фрагмент мультфільму "Снігова королева ".    - Назвіть головних героїв казки " Снігова королева " .                      

2. -Любі діти, сьогодні  ми будемо  малювати   фантастичний будинок  Кая та Герди(олівці, фломастери) .

3. Практична робота. Презентація . Підсумок.


Комментариев нет:

Отправить комментарий