среда, 25 января 2023 г.

  3 лютого  2023 р.

 Математика ( стор. 41 -42)
 Тема.   Використовуємо прийом послідовного  множення  і ділення 

  1. - Любі діти, сьогодні  ми  будемо додавати і віднімати трицифрові числа,  розв'язувати  задачі ,  вирази і рівняння .

  2 . Запиши круглі трицифрові  числа в порядку зростання від 100 до 1000 .

3. Порівняй числа : 960 ... 906, 530 ... 503, 100 ...1000, 470 ...407;

4. Перегляньте  презентацію "   Використовуємо прийом послідовного  множення  і ділення     ",    виконайте  творчі і логічні завдання  стор.  41 -42.

https://docs.google.com/presentation/d/1P10beV5sQhbHzXgmTmFObybPaNnFH-Ez/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

 5озв'язуємо  приклади.

3 * 300 =                 810 : 90= 

160 : 80 =                640 : 80 = 

 100 * 4 =                9 * 20  =

Домашнє завдання : розв'язати стор. 41 -42, завдання № 5, № 6. 


Читання (підручник  стор. 98 -103 )

Тема.  Літературні казки. Джанні Родарі "Дорога, що нікуди не вела"

     1. -Любі діти , ми вивчаємо тему"  Літературні казки. Байки ". Сьогодні на уроці  ми   будемо працювати  над  казкою   Джанні Родарі "Дорога, що нікуди не вела"  .

2. Перегляньте презентацію  до уроку  на тему :  Джанні Родарі "Дорога, що нікуди не вела" . Виконай творч завдання.

https://docs.google.com/presentation/d/1FczB0Ettu7F859Qotff-g1w4U9u4aQlV/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

3. Прочитати казку за підручником стор. 104 - 107, дайте відповіді на запитання стор. 107. 

Домашнє завдання: стор.  104 - 107 ,читати виразно казку в особах ,переказувати за планом. 

Я досліджую світ

Тема. Тематична діагностична робота № 4 

Наше дослідження : Рослини та середовища  їхнього  існування

- Любі діти, сьогодні  ви перевірите набуті знання та навички по вивчених темах:" Рослини та середовища  їхнього  існування  ".

Уважно прочитай завдання і  дай чітку відповідь на запитання.

1. Чи погоджуєся ти із твердженням? Познач +.

       Чи здатні рослини рухатися ?

   так                                   ні

2.Продовж речення.

 Рослини - це організми, яким властиві живлення, ... , ... , ... і ... .

3.  Доповни  твердження .

 Серед рослин розрізняютьтакі групи : водорості, мохи, папороті, ... , ... , ... ... .

4.Продовж речення. 

 У природі можна побачити рослини, яких ніхто не саджав і не доглядав. Це  ...  рослини .

На полях , городах, у садах і парках вирощують ...  рослини.

5. Що таке лука?  Допиши визначення.

Лука - це вирівняна відкрита місцевість, укрита .... .... .... .... .

6. Встав пропущене слово.

Рослинний покрив Землі складається переважно з  ....  і  ....  рослин .

7 . Намалюй  соняшник . Підпиши п'ять органів , які мають квіткові рослини.

8. Склади звернення до українців про охорону рослин. Запииши.

Шановні українці, ... ... ... ... ... .


Підсумок.  Мої успіхи ( вибери  відповідь і постав +).

-Що ти відчуваєш?

-радість ...

-задоволення...

-незадоволення..
Д з. : підібрати прислів'я про  рослини .

 


Комментариев нет:

Отправить комментарий