суббота, 25 февраля 2023 г.

  1 березня  2023 р.

 Математика ( стор. 64 )
 Тема. Виконуємо  письмове  додавання  і  віднімання 

  1. - Любі діти, сьогодні  ми  будемо  письмово  додавати і віднімати , множити і ділити  трицифрові числа,  розв'язувати  задачі ,  вирази і рівняння .

  2 . Запиши круглі трицифрові  числа в порядку зростання від 699 до 711.

3. Порівняй числа : 380 ... 306, 530 ... 503, 400 ...700, 670 ...607;

4. Перегляньте  презентацію : "   Виконуємо  письмове  додавання  і  віднімання     ",    виконайте  творчі і логічні завдання  стор.  64  .

 https://docs.google.com/presentation/d/12gt1Ykg-5YDl3fVXe1XVxc9QmgFVsc5O/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

 5озв'язуємо задачі.

У  7  однакових  ящиках 35 кг слив . Скільки кілограмів  слив  у  8 таких ящиках  ?

 6озв'язуємо  письмово  приклади.  Записуємо числа  у стовпчик.

160+  379 =                529 + 299= 

860 - 280 =                684 -396 = 

 475 -196 =                 386 + 356   =

Домашнє завдання :  розв'язати стор. 64  , завдання № 3 , задачу 4(1) . 



Українська мова ( стор.  113 - 115 )
Тема.  Змінюю  дієслова за часами

  1.-   Любі  учні , сьогодні ми  будемо вчитися  змінювавати  дієслова за часами .

   2. Повторимо правило .

Частина мови, яка називає дію предметів і відповідає на запитання  що робить? що зробив?, що буде робити?  називається  дієсловом.

Дієслова змінюються за часами, за числами. У теперішньому часі дієслова відповідають на запитання що робить ?,  що роблять ? Наприклад: росте, читають.У минулому часі дієслова відповідають на запитання що робив ?,  що зробив ? Наприклад: ріс, читав. У майбутньому часі дієслова відповідають на запитання що робитиме ?,  що зробить ? Наприклад: ростиме, читатиме. У реченні дієслова  виступають присудком .                                                                         

Дієслова на - ться , відповідають на питання  що робить? - пиши з м'яким знаком.

Дієслова на -шся,  відповідають на питання  що робиш? -пиши  без м'якого знаку.

Наприклад: дивиться, грається,читаєш, пишеш,  малюєш .

3. Перегляньте презентацію до теми "   Змінюю  дієслова за часами  ", виконайте творчі  та цікаві завдання  № 1 - 10 , стор.  113 - 115.                                                                                    .

https://docs.google.com/presentation/d/1UfeMUy7FjfUdFvUolMswU6WRDdcBcsyd/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання: правило стор. 112  ; стор. 115,  вправа 10 .

Читання( стор. 125 -126 )

Тема. Поезії про дивосвіт природи. Леся Українка "Плине білий човник"

     1. -Любі діти , ми вивчаємо тему" Поезії  про  дивосвіт  природи ".  Сьогодні на уроці  ми  познайомимося з  віршем  Лесі Українки  "Плине білий човник"  .

2. Перегляньте презентацію  до уроку  на тему :  вірш  Лесі Українки  "Плине білий човник"  . 

https://docs.google.com/presentation/d/1A0u5ft6TMziGyH6QiWd9wyGpzvLFI0bo/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання: стор. 125 -126 , читати виразно  вірш . Роздивіться  картини Івана Айвазовського стор. 124. Намалюйте власні ілюстрації до цих поезій.

Мистецтво

Тема.  Картинки з виставки (продовження)

1. - Діти, сьогодні на уроці  ми поговоримо про  фантастичних  героїв мультфільмів і казок. Назвіть їх. Пропоную переглянути фрагмент мультфільму    "Білосніжка і семеро гномів".                                                                                              - Де жили гномики? Які у них були відносини з Білосніжкою?

2.-Любі діти, сьогодні  ми будемо створювати фантастичний натюрморт з квітами, фруктами, овочами  для Білосніжки (фарби).                         

3. Практична робота. Правила з ТБ . Підсумок.

Комментариев нет:

Отправить комментарий