среда, 8 февраля 2023 г.

  10 лютого  2023 р.

 Математика ( стор. 44)
 Тема. Узагальнюємо  нумерацію трицифрових чисел . Корекція результату навчання учнів  

  1. - Любі діти, сьогодні  ми  будемо додавати і віднімати , множити і ділити  трицифрові числа,  розв'язувати  задачі ,  вирази і рівняння .

  2 . Запиши круглі трицифрові  числа в порядку зростання від 159 до 170 .

3. Порівняй числа : 660 ... 606, 930 ... 903, 100 ...900, 870 ...807;

4. Перегляньте  презентацію "   Узагальнюємо  нумерацію трицифрових чисел       ",    виконайте  творчі і логічні завдання  стор.  44.

https://docs.google.com/presentation/d/1GihCdKTVosSBd207WUUUMnxrJVHmWEJD/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

 5озв'язуємо  приклади.

2 * 200 =                 630 : 90= 

640 : 80 =                560 : 70 = 

 300 * 43=                9 * 20  =

 7. Розвяжи задачу( запиши умову, розв'язання, вираз, відповідь).

Господарка купила 900 г печива,а цукерок на 400 г менше.

Якою є маса всієї покупки?

8. Розвяжи задачу( запиши умову, розв'язання, вираз, відповідь).

 Загальна маса трьох однакових крольчат 900 г . 

Яка маса  чотирьох таких крольчат?

Домашнє завдання : розв'язати стор.45 - 46, завдання №4,№ 7. 

Читання (підручник  стор. 111 -115 )

Тема.   П'єса-казка Наталії Осипчук " Стрімкий, як вітер"( продовження)

     1. -Любі діти , ми вивчаємо тему"  Літературні казки. Байки.  П'єса-казка ". Сьогодні на уроці  ми   будемо продовжувати  працювати  над п'єсою - казкою    "  Стрімкий, як вітер "  .

2. Перегляньте презентацію  до уроку  на тему :  Літературні казки. Байки.  П'єса-казка  Стрімкий, як вітер "  "  . Виконай творчі завдання.

https://docs.google.com/presentation/d/16wDMKfOJqpc_ALfzs-kl_MDcc0Iysy0S/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

3. Прочитати казку за підручником стор. 111 - 115 в особах.

Домашнє завдання: стор.  111 - 115 ,читати виразно казку в особах ,переказувати за планом. Намалювати дельфіна.

Я досліджую світ ( стор. 93- 94 )

Тема. Як  риби  пристосувалися до життя у водоймах ?

1.- Любий  друже, ми  вивчаємо  тему : "  Людина і жива природа ". Ти довідаєшся  про значення тварин  для природи і людини .

2. Переглянь презентацію на тему:" Як  риби  пристосувалися до життя у водоймах ? ",   виконай творчі завдання.

3. Підсумок. Тіло риб складається з трьох частин: голови, тулуба та хвоста. Замість парних кінцівок у риб - плавці .

 Риби - це живі організми , які живляться, дихають, розмножуються і  рухаються. 

https://docs.google.com/presentation/d/1xpSl2qZsLebmDYY9i7fCPsHBkk5lYQne/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання:  стор. 93- 94   , читати і переказувати. Намалюй будову риби.


                      


Комментариев нет:

Отправить комментарий