пятница, 10 февраля 2023 г.

  15 лютого  2023 р.

 Математика ( стор. 49-50)
 Тема.   Додаємо і віднімаємо круглі  числа 

  1. - Любі діти, сьогодні  ми  будемо додавати і віднімати трицифрові круглі  числа,  розв'язувати  задачі ,  вирази і рівняння .

  2 . Запиши круглі трицифрові  числа в порядку зростання: 520, 900, 200, 640, 890, 960, 340, 660, 450, 1000 .

3. Порівняй числа : 880 ... 806, 930 ... 390, 700 ...900, 170 ...107;

4. Перегляньте  презентацію "   Додаємо і  віднімаємо  трицифрові  круглі  числа    ",    виконайте  творчі і логічні завдання  стор. 49 -50.

https://docs.google.com/presentation/d/1W0x-pz6CWcl_QgBiLwCiQrHWzTV8O8Ac/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

 5озв'язуємо  приклади.

650 + 340=                 960 - 670 =

690 -  250 =                 680 + 160 =

 860 - 190 =                 850 - 470 =

6. Заміни числа сумою розрядних доданків.

687             548               357            965

Наприклад: 979 = 900 + 70 + 9

Домашнє завдання : розв'язати стор. 50, завдання № 4,6 .

Українська мова ( стор.  105 - 106 )

Тема.  Правильно читаю числові  вирази 

  1.-   Любі  учні , сьогодні ми  будемо вчитися  розпізнавати  числівники , правильно їх читати і записувати . 

 2. Повторимо правило.

Частина мови, яка називає числа  і відповідає на запитання  скільки ,  називається числівником.

Наприклад: скільки? сім, сорок, сто двадцять , тридцять, п'ятнадцять, дванадцять. Переглянь числівники, використай при виконанні домашньої роботи вправа 8, стор 107.

3. Перегляньте презентацію до теми "    Правильно читаю числові  вирази   ", виконайте творчі  та цікаві завдання  № 1 - 8, стор.  105 -106 .

https://docs.google.com/presentation/d/1my7YKiYj0CmoNpevRIQDFoDtThJg6UDg/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання: правило стор. 103 ; стор. 107,  вправа 8 .


Читання (підручник  стор. 108 -116)

Тема.  Медіавіконце: афіша вистави .  П'єса-казка" Стрімкий, як вітер"(продовження)

     1. -Любі діти , ми вивчаємо тему"  Літературні казки. Байки.  П'єса-казка ". Сьогодні на уроці  ми   будемо продовжувати  працювати  над п'єсою - казкою    "  Стрімкий, як вітер "  .

2. Перегляньте презентацію  до уроку  на тему :  Літературні казки. Байки.  П'єса-казка  Стрімкий, як вітер "  "  . Виконай творчі завдання.

https://docs.google.com/presentation/d/16wDMKfOJqpc_ALfzs-kl_MDcc0Iysy0S/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

3. Прочитати казку за підручником стор. 108 - 115  в особах.

Домашнє  завдання: стор.  108 - 116 , читати виразно казку в особах , переказувати за планом. Створити афішу до  п'єси-казки" Стрімкий, як вітер"

Мистецтво

Тема. У світі реального та уявного (продовження) 

1. - Діти, сьогодні на уроці  ми поговоримо про  фантастичних  тварин. Назвіть їх. Пропоную переглянути фрагмент презентації "Українські народні іграшки".

2.-Любі діти, сьогодні  ми будемо ліпити іграшки  фантастичної   тваринки (пластилін, глина, солоне тісто) .

3. Практична робота. Правила з ТБ . Підсумок.

Комментариев нет:

Отправить комментарий