среда, 8 февраля 2023 г.

   


9 лютого  2023 р.

Математика

Тема . Діагностувальна робота з математики у 3 класі «Нумерація трицифрових чисел»

- Любі діти, пропоную написати  діагностувальну роботу з математики у 3 класі «Нумерація трицифрових чисел». Бажаю  вам успіхів!

І ВАРІАНТ

1.Обери правильну відповідь

У числі 378:

А) 3 од.,7 дес.,8 сот.

Б) 8 од.,7 дес.,3 сот.

В) 8 дес.,7 од.,3 сот.

2.Знайди «сусідів» числа 750:

А) 700 і 760

Б) 751і 759

В) 749 і 751

3.Запиши число 283 у вигляді суми розрядних доданків.

2

8

3

=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.Обчисли.

   63*10            900:100             20*10

   8*100            420:10               1000:100

    80 * 5            640 : 8               490 : 70

5 .Порівняй числа.

600  160                      707  770

498  489                       90  101

214  421                       909  99

6.Розв’яжи рівняння.

Х+400=400 +62               5 *y=280 : 7


 7. Розвяжи задачу( запиши умову, розв'язання, вираз, відповідь).

Господарка купила 600 г печива,а цукерок на 300 г менше.

Якою є маса всієї покупки?

8. Розвяжи задачу( запиши умову, розв'язання, вираз, відповідь).

 Загальна маса трьох однакових крольчат 900 г . 

Яка маса двох таких крольчат?

 

Робота для мене була:

А)Легкою

Б)Не дуже легкою

В)Важкою

Домашнє завдання. Повторити таблицю множення і ділення на 2 - 10.

 Українська мова ( стор.  103 - 104 )

Тема.  Пригадую числівники 

  1.-   Любі  учні , сьогодні ми  будемо вчитися  розпізнавати  числівники  .

   2. Повторимо правило.

Частина мови, яка називає числа  і відповідає на запитання  скільки ,  називається числівником.

Наприклад: скільки? сім, сорок, сто двадцять три. 

3. Перегляньте презентацію до теми "    Пригадую числівники     ",виконайте творчі  та цікаві завдання  № 1 - 10, стор.  103 -104 .

https://docs.google.com/presentation/d/1U9Z1E55O19hpXrbLu2pKbisokVK4-ryS/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання: правило стор. 103 ; стор. 104,  вправа 9 .




Я досліджую світ ( стор. 93- 94 )

Тема. Як комахи заселили нашу планету?

1.- Любий  друже, ми  вивчаємо  тему : "  Людина і жива природа ". Ти довідаєшся  про значення тварин  для природи і людини .

2. Переглянь презентацію на тему:" Як комахи заселили нашу планету  ? ",   виконай творчі завдання.

3. Підсумок. Тіло комах складається з трьох частин: голови, грудей і черевця.

 Комахи - це живі організми , які живляться, дихають, розмножуються і  рухаються. 

https://docs.google.com/presentation/d/1_jZqclfjgpLYVzFFVg2z3BFQG7CrVmNa/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання:  стор. 93- 94   , читати і переказувати.


Мистецтво

Тема. У світі реального та уявного 

1. - Діти, сьогодні на уроці  ми поговоримо про  фантастичних  тварин. Назвіть їх. Пропоную переглянути фрагмент мультфільму "Коньок Горбуньок. " 

  -Який  Коньок Горбуньок ?  Що він умів робити? З ким він дружив?

2.-Любі діти, сьогодні  ми будемо малювати фантастичних  тварин( фарби)

3. Практична робота. Підсумок.

Комментариев нет:

Отправить комментарий