суббота, 25 февраля 2023 г.

  2 березня   2023 р.

 Математика ( стор. 65- 66 )
 Тема.  Знайомимось із задачами на знаходження трьох чисел за трьома сумами  . Виконуємо  додавання і віднімання письмово

  1. - Любі діти, сьогодні  ми  будемо  письмово  додавати і віднімати , множити і ділити  трицифрові числа,  розв'язувати  задачі ,  вирази і рівняння .

  2 . Запиши круглі трицифрові  числа в порядку зростання від 799 до 811.

3. Порівняй числа : 880 ... 806, 730 ... 703, 100 ...1000, 370 ...307;

4. Перегляньте  презентацію "   Знайомимось із задачами на знаходження трьох чисел за трьома сумами  . Виконуємо  додавання і віднімання письмово   ",    виконайте  творчі і логічні завдання  стор.  65 - 66  .

 https://docs.google.com/presentation/d/1p58KqBysxmDFkUMeMUI_MvbCRQBmeCqK/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

 5озв'язуємо задачі.

У  5  однакових  ящиках - 50 кг  бананів . Скільки кілограмів   бананів   у  8 таких ящиках  ?

 6озв'язуємо  письмово  приклади. Записуємо числа  у стовпчик.

550+  330 =                529 + 499= 

650 - 290 =                784 -496 = 

 575 -398 =                 186 + 326   =

Домашнє завдання :  розв'язати стор. 66  , завдання № 5 , задача 6  . 

Я досліджую світ ( стор.  105 - 106 )

Тема.  Чи може людина існувати без свійських  тварин ?  

1.- Любий  друже, ми  вивчаємо  тему : "  Людина і жива природа ". Ти довідаєшся  про значення  свійських   тварин  для природи і людини .

2. Переглянь презентацію на тему: "  Чи може людина існувати без свійських  тварин ? "  виконай творчі завдання. 

https://docs.google.com/presentation/d/17B3Nbc_pEzwSJhuTEbV8UiBBQSLQ4u3Y/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

3. Підсумок.  Свійськими називають тварин, які живуть в умовах господарства або вдома, приносять користь людям і потребують піклування. Складно уявити життя без свійських тварин.

Домашнє завдання:  стор. 105 - 106   , читати і переказувати.

 Українська мова ( стор.  115 - 116  )

Тема. Правильно записую не з  дієслова 

  1. - Любі  учні , сьогодні ми  будемо вчитися  писати   не з дієслова .

   2. Повторимо правило.

Частина мови, яка називає дію предметів і відповідає на запитання  що робить? що зробив?, що буде робити?  називається  дієсловом.

 Не з дієсловами пищи окремо. Напринлад: не співаю, не  розмовляв, не бачу .

Дієслова змінюються за часами, за числами. У реченні виступають присудком .

Дієслова на - ться , відповідають на питання  що робить? - пиши з м'яким знаком.

Дієслова на -шся,  відповідають на питання  що робиш? -пиши  без м'якого знаку.

Наприклад: дивиться, грається,читаєш, пишеш,  малюєш .

3. Перегляньте презентацію до теми "  Правильно записую не з  дієслова   ",виконайте творчі  та цікаві завдання  № 1 - 7, стор.  115 -116

https://docs.google.com/presentation/d/1wf8XS793RyYr-wJyiWjPYJnL0IJCRt1D/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання: правило стор. 115  ; стор. 116,  вправа 7 .

Мистецтво

Тема.  Картинки з виставки (продовження)

1. - Діти, сьогодні на уроці  ми поговоримо про  фантастичних  героїв мультфільмів і казок. Назвіть їх. Пропоную переглянути фрагмент мультфільму    "Білосніжка і семеро гномів".                                                                                              - Де жили гномики? Які у них були відносини з Білосніжкою?

2.-Любі діти, сьогодні  ми продовжимо вчити пісню" Семеро гномів" ( музика і вірші А. Житкевича) .  Познайомимося з піснею " А що таке щастя".                            3. Підсумок.                                                                                                                                                                                           

Комментариев нет:

Отправить комментарий