суббота, 18 февраля 2023 г.

 23 лютого  2023 р.

 Математика ( стор. 59 -60)
 Тема.   Додаємо і віднімаємо круглі трицифрові  числа різними способами

  1. - Любі діти, сьогодні  ми  будемо додавати і віднімати трицифрові круглі  числа,  розв'язувати  задачі ,  вирази і рівняння .

  2 . Запиши круглі трицифрові  числа в порядку зростання: від числа 297- 315 .

3. Порівняй числа : 780 ... 606, 430 ... 440, 960 ...700, 870 ...807;

4. Перегляньте  презентацію "   Додаємо і  віднімаємо  трицифрові  круглі  числа різними способами   ",    виконайте  творчі і логічні завдання  стор. 59 -60.

https://docs.google.com/presentation/d/1VgOXEPHkOhrZRS9TOsseGqAQh9bs7Rj0/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

 5озв'язуємо  приклади.

650 + 270=                 960 - 480 =

870 -  350 =                 580 + 160 =

 360 - 280 =                 750 - 570 =

6. Заміни числа сумою розрядних доданків.

187             938               257            745

Наприклад: 879 = 800 + 70 + 9

За 9 хвилин Івасик розв'язав 27 рівнянь. Скільки рівнянь він розв'язав за 3 хвилини?

У двох відрах 14 л молока. Скільки  літрів молока у 9 таких самих відрах ?

Домашнє завдання : розв'язати стор. 59, завдання № 3, задача 4.


Українська мова 

Тема. Розвиток мовлення . Переказую текст" Випадок в автобусі "

1. Перегляньте презентацію, перекажіть текст "  Випадок в автобусі".

https://docs.google.com/presentation/d/1DxjAelT2OoHOFVgGaoadJ0wQjnryUmUd/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

Випадок в автобусі    

В автобусі Оксанка сиділа на зручному місці й дивилася у вікно. На зупинці увійшла літня жінка з важкими сумками. Оксанка вдала, що не помічає її.

      Увечері Оксанка з батьками подзвонила до нових сусідів, які справляли новосілля. Двері відчинилися. На порозі стояла та сама жінка, яку дівчинка образила своєю нечемністю. А на столі було частування з тих самих важких сумок. 

      Оксанка почервоніла. Вона ладна була провалитися крізь землю.

2.Дай відповіді на запитання.

- Як повела себе Оксанка в автобусі?

- Куди вона пішла з батьками увечері?

-Чому  Оксанка почервоніла?

- Чи зрозуміла дівчинка свою помилку?

 3. Прочитай  іще раз текст   " Випадок в автобусі " , перекажи за планом. 

                                                      Двадцять третє лютого  

                                                                       Переказ 

                                                              Випадок в автобусі 

 План

1. Поганий вчинок  Оксанки.
2. У гостях у бабусі.                  
            3.Оксанка зрозуміла свою помилку.

  2.Словничок. 

Літня жінка -жінка, яка віком старша за 60.

Частування - страви та напої, якими пригощають кого-небудь.

3. Напиши переказ за планом, перевір написаний текст.

2. Д.з.: стор.110 , вправа 2; списати і підкреслити дієслова.

Я досліджую світ ( стор.  100 - 101 )

Тема. Де живуть звірі  ?

1.- Любий  друже, ми  вивчаємо  тему : "  Людина і жива природа ". Ти довідаєшся  про значення тварин  для природи і людини .

2. Переглянь презентацію на тему:"   Де живуть звірі  ?  ",   виконай творчі завдання. 

https://docs.google.com/presentation/d/1Y7hx7X6FJUxN3MA-ZfRjcCyPrF3xGOl9/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

3. Підсумок.

 Звірі  - це живі організми , які живляться, дихають, розмножуються,  рухаються. Вони мають високий рівень розвитку мозку, органів чуття, зокрема шкіри, вкритої волоссям, та інших органів.

Увага! Звірі (ссавці) вигодовують малят молоком.

Домашнє завдання:  стор. - 100 -101   , читати і переказувати. Намалювати улюблену дику тваринку .



Мистецтво

Тема.  Картинки з виставки 

1. - Діти, сьогодні на уроці  ми поговоримо про  фантастичних  героїв мультфільмів і казок. Назвіть їх. Пропоную переглянути фрагмент мультфільму    "Білосніжка і семеро гномів".                                                                                              - Де жили гномики? Які у них були відносини з Білосніжкою?

2.-Любі діти, сьогодні  ми будемо вчити пісню" Семеро гномів" ( музика і вірші А. Житкевича) .                                                                                                                  

3. Підсумок.                                                                                                                                                

Комментариев нет:

Отправить комментарий