четверг, 23 февраля 2023 г.

 27  лютого  2023 р.

 Математика ( стор. 62 )
 Тема. Знайомимось із письмовим додаванням і відніманням 

  1. - Любі діти, сьогодні  ми  будемо  письмово  додавати і віднімати , множити і ділити  трицифрові числа,  розв'язувати  задачі ,  вирази і рівняння .

  2 . Запиши круглі трицифрові  числа в порядку зростання від 599 до 611.

3. Порівняй числа : 880 ... 806, 730 ... 703, 100 ...1000, 370 ...307;

4. Перегляньте  презентацію "   Знайомимось із письмовим додаванням і відніманням    ",    виконайте  творчі і логічні завдання  стор.  62  .

 https://docs.google.com/presentation/d/12TZ2MqQvQNq6hx-7uY0oPDUuuoKOwLu0/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

 5озв'язуємо задачі.

У  6  однакових  ящиках 30 кг яблук . Скільки кілограмів   яблук  у  9 таких ящиках  ?

 6озв'язуємо  письмово  приклади. Записуємо числа  у стовпчик.

560+  370 =                429 + 499= 

460 - 180 =                984 -496 = 

 585 -396 =                 686 + 256   =

Домашнє завдання :  розв'язати стор. 62  , завдання № 3 , задачу 4 . 


Читання (підручник  стор. 121)

Тема. Діагностична робота з теми:" Літературні казки. 

                                            Байки.  П’єса-казка "                                                                                                                                                                                                                                

1. -Любі діти , ми вивчили тему"  Літературні казки. Байки . П’єса-казка".

  Сьогодні на уроці  перевірете свої знання по вивченій темі .                 . 

2 .  - Перегляньте презентацію  до уроку  на тему : " Перевірте свої   знання" .

Виконайте діагностична роботу  з теми:" Літературні казки.   Байки.  П’єса-казка " . Бажаю успіхів, мої працелюбні бджілки !                                                                                                            https://docs.google.com/presentation/d/1yyBQOVVqtVmBgKJAqddUldRMZ_MCfK2w/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true                                               Діагностична робота з теми:

«Літературні казки. П’єса-казка. Байки»
  Дата ______________
Прізвище та ім’я ___________________________________________________________

1. Як у п'єсі-казці називається розмова двох дійових осіб?
 
А. Монолог
Б. Полілог
В. Діалог
Г. Бесіда
 

2. Як називається оголошення про концерт, виставу, тощо?
 
А. Реклама
Б. Об'ява
В. Афіша
Г. Оголошення
 
3. З’єднай назву твору  з жанром.
           «Добра порада» 
          «Дорога, що нікуди не вела»  
«Білячок»                                           ●    байка
«Стрімкий, як вітер»  
«Чиж та Голуб                                                            ●   літературна казка
«Для чого людині серце» 
«Лебідь, Щука і Рак»                                ●   п’єса казка
4. Чому лошатко, яке народилося в кобили Нічки, було дивним? 
А. Дитинчатко зовсім не вміло говорити.
Б. Воно мало справжній ріг.
В. Малятко було повністю біле, і лише хвостик – чорний.
Г. Лоша не могло ставати на ніжки.

5. Як би ти відповів/відповіла на запитання «Для чого людині серце?»
А. для того, щоб спілкуватися з іншими; 
Б. для того, щоб допомагати іншим; 
В. для того, щоб воно не боліло; 
Г. для того, щоб жити.




6. Невеликий, найчастіше віршований твір повчального змісту, це:
 
А. Казка
Б. літературна казка
В. байка
Г. п’єса-казка. 
7. Яка головна думка казки Джанні Родарі «Дорога, що 
нікуди не вела»? Чому?
А) Кожна дорога на світі кудись веде.
Б) Справжні скарби дістаються лише тим людям , що першими торують дорогу, якою ще не ходив ніхто.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. З якої байки висновок: На себе надійся, чужому лихові не смійся? 
А. «Лебідь, Щука і Рак»; 
Б. «Чиж та Голуб»; 
В. «Добра порада». 

9. Який герой із прочитаних творів тобі сподобався? Чому? __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Завдання для мене були:
Дуже легкі
Легкі
Складні
Дуже складні
Не знаю

Домашнє завдання: стор. 120 - 121 , виразно читати байки. 


Українська мова ( стор.  111 - 112  )
Тема. Розрізняю часові форми дієслів

  1.-   Любі  учні , сьогодні ми  будемо вчитися  розпізнавати часи дієслів .

   2. Повторимо правило .

Частина мови, яка називає дію предметів і відповідає на запитання  що робить? що зробив?, що буде робити?  називається  дієсловом.

Дієслова змінюються за часами, за числами. У теперішньому часі дієслова відповідають на запитання що робить ?,  що роблять ? Наприклад: росте, читають.У минулому часі дієслова відповідають на запитання що робив ?,  що зробив ? Наприклад: ріс, читав. У майбутньому часі дієслова відповідають на запитання що робитиме ?,  що зробить ? Наприклад: ростиме, читатиме. У реченні дієслова  виступають присудком .                                                                         

Дієслова на - ться , відповідають на питання  що робить? - пиши з м'яким знаком.

Дієслова на -шся,  відповідають на питання  що робиш? -пиши  без м'якого знаку.

Наприклад: дивиться, грається,читаєш, пишеш,  малюєш .

3. Перегляньте презентацію до теми " Розрізняю часові форми дієслів   ", виконайте творчі  та цікаві завдання  № 1 - 7, стор.  111 - 113                                                                                    .

https://docs.google.com/presentation/d/1Mnry1yz8cNIRUpfmf71XShnLU3J68Izw/edit?usp=share_link&ouid=100120712711500718739&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання: правило стор. 112  ; стор. 113,  вправа 7 .

Комментариев нет:

Отправить комментарий